Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Utap Protection Paladin. [Accepted]

2 posters

Gå ner

Utap Protection Paladin. [Accepted] Empty Utap Protection Paladin. [Accepted]

Inlägg  Utap tis aug 09, 2011 8:41 pm

Din karaktärs namn: Utap

Klass: Paladin

Level: 85

Main Spec: Protection

Off Spec: Holy(363 ilvl gear)

Proffessions (med skill): 525 JC / Mining

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Utap/simple

Tidigare raiderfarenheter: i Cataclysm har jag inte alltför mycket, Hela BWD (Som Holy dock wipe på Nefarian)
i WOTLK Fick jag ner LK None HC dock.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Ingen seriös på denna Realm. Längesen jag raidade seriöst.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:

3.Varför ansöker du till HoT: Söker en riktigt bra Softcore guild och att ni är Svenskar är ju ett extra + i kanten .

4. Känner du någon i HoT:
Står på mina egna ben enbart .

5. Hur hittade du till oss: Suthla announcade i Tradechat.

6. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nope!

7. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Only me.

8. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem:
Absolut.

9. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Raider / Casual.

10. Vilken HoT's medlem har du haft kontakt med:
Suthla.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 19 fyller dock 20 om 2 veckor ^^

Vad har du att erbjuda oss i HoT: En dedikerad Paladin som alltid ger 110% och försöker hålla humöret uppe.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidlag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en raiderplats.


9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Jag jobbar lite blandade tider så ena veckan 1 gång /Veckan och Andra veckan 2 gånger i Veckan, Skulle dock kunna köra stand-by för varje raid då jag kommer hem runt kvart i 9 / 9 tiden.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Singeltarget stackar jag upp Crusader Strike och avslutar sedan med Shield of the Righteous samt Judgar när den är off-CD / Avenger's Shield.
AoE hoppar in med en Avenger's shield följt av en Holy Wrath som sedan fortsätts utav Hammer of Righteous till 3 stacks av holy power som jag sedan gör om till Inquisition > Repeat.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Absolut, snus = no breaks

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat:
Absolut!

13. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jodå absolut! Har en 85 Warrior, Druid, Hunter och denna Paladin.

14. Har du Ventrilo
: Ajjemen och Mikrofon!

15. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons du har: DBM, Recount(om det räknas), Omen.

16. Gradera din dator samt internet från 1-10: 9. Intel Core i5 760 Överklockad till 4.6 Ghz, 8gb Ram, 120gb OCZ Vertex 3 SSD, Radeon HD 6950 (Flashad till 6970)

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Har som sagt rabblat upp altsen jag har, Huntern har även den rätt hyffsat PvE gear. Har Holy offspec som duger för raiding.
Några frågor? Då är det bara att svara på tråden eller poke'a mig online! Smile

Ang Head Enchant:
Precis fixat tabard! working on it!


Mvh Douglas

Utap
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 11-08-09

Till överst på sidan Gå ner

Utap Protection Paladin. [Accepted] Empty Sv: Utap Protection Paladin. [Accepted]

Inlägg  Bexxie tis aug 09, 2011 9:14 pm

Tjena!
Tack för din ansökan! Vi officerare ska prata ihop oss så återkommer vi med svar ASAP!

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Utap Protection Paladin. [Accepted] Empty Sv: Utap Protection Paladin. [Accepted]

Inlägg  Bexxie ons aug 10, 2011 8:59 pm

Tjena!
Nu har vi pratat ihop oss, och du är välkommen in i tältet! Hugg tag i en aktiv officer så får du en invite!

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Utap Protection Paladin. [Accepted] Empty Sv: Utap Protection Paladin. [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet