Apply - Júrgen Marksmanship Hunter [Accepted]v

Gå ner

Apply - Júrgen Marksmanship Hunter [Accepted]v Empty Apply - Júrgen Marksmanship Hunter [Accepted]v

Inlägg  Jurgenlawl i mån aug 15, 2011 8:49 pm

Din karaktärs namn: Júrgen

Klass: Hunter

Level: 85

Main Spec: Marksmanship

Off Spec: Beastmastery

Proffessions (med skill): JC/LW (525)

Armorylänk:

Tidigare raiderfarenheter: Raidat en hel del sedan början av Wotlk, downa de mesta i hc under hela wotlk och har atm 12/12 i (bot/bwd/Totfw) och 5/12 hc, har erfarenhet för en del bossar till, har inte hoppat in firelands ännu då min förra guild har gått afk osv, därav har jag bytat till Outland från Bloodfeather.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): NaVi

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Läs ovan Smile

3.Varför ansöker du till HoT: Ni verkar vara att gäng sköna snubbar Smile

4. Känner du någon i HoT: Nope

5. Hur hittade du till oss: Tradechannel

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Endast mitt!

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Jajemensan Smile

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT: En skön kille som alltid är glad och villig att göra/hjälpa till med saker, tycker själv att jag är en erfaren hunter som gör mitt jobb mer än väl Smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Så ofta de är raids.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Jajemen

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Har både Dk tank och druidhealer och massa olika 70/60 twinks så jag är ganska medveten om andra classer.

12. Har du ventrilo: Yes

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: DMB, Omen och recount, så lite som möjligt för så bra prestanda som möjligt.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 8,5

Övrigt du vill lägga till: Tack för att ni tog tid att läsa min apply Smile

Jurgenlawl
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3

Till överst på sidan Gå ner

Apply - Júrgen Marksmanship Hunter [Accepted]v Empty Sv: Apply - Júrgen Marksmanship Hunter [Accepted]v

Inlägg  Bexxie i mån aug 15, 2011 8:54 pm

Hej!
Tack för din ansökan! Vi ska prata ihop oss lite i guilden bara, så återkommer vi med svar ASAP!

//Bexx

[18:44:48][G][85]:Blaizy: elaka gnome
Suthla skrev:Lets bög?
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086

Apply - Júrgen Marksmanship Hunter [Accepted]v Empty Sv: Apply - Júrgen Marksmanship Hunter [Accepted]v

Inlägg  Bexxie i ons aug 17, 2011 8:25 pm

Hej!
Du är välkommer i tältet! Hugg tag i en officer så får du en invite!

//Bexx

[18:44:48][G][85]:Blaizy: elaka gnome
Suthla skrev:Lets bög?
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet