Andóra multi spec druid [Accepted]

Gå ner

Andóra multi spec druid [Accepted] Empty Andóra multi spec druid [Accepted]

Inlägg  Andora i mån aug 15, 2011 9:12 pm

Din karaktärs namn: Andóra

Klass: Druid

Level: 85

Main Spec: Min tyngst Gearade spec är tank vilket jag föredrar att spela. Men jag har experiance på hög nivå som båda balance och restoration med.

Off Spec: Restoration/Balance

Proffessions (med skill): Leatherworking (525) Enchanting (525)

Armorylänk: battle.net/wow/en/character/outland/Andóra/simple

Tidigare raiderfarenheter: Hela vägen fram till Wrath of the lich king är ganska vek då jag bara pvpade innan dess. i wrath of the lich king drog jag ner allt på hardmodes/heroic utom Ruby sanctum 25 man heroic.
I cataclysm så har jag följande:
5/6 Heroic Bwd.
2/5 Heroic BoT.
1/2 Heroic to4w ( 4 % wipe på al'akir heroic 10 man.
6/7 normal Firelands

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Spelade horde förut på Lightning's Blade EU där jag spelade i min egna guild <Off topic> där spelade jag tills mitten av icc då jag valde att disbanda guilden pga slack. Efter det spelade jag i en guild som heter <Ancient defilers> där spelade jag hela vägen upp till i februari detta året. I ancient defilers va jag en core raider dör vi i cataclytsm drog allt top 50 i världen.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Lämnade Ancient Defilers Pga av sjuka raid tider då vi raidade 7/7 dagar och helger från 2 på eftermiddagen till 12 på natten utan brakes.

3.Varför ansöker du till HoT: Har bra experiance med svenska guilder förr då jag själv har drivit en.

4. Känner du någon i HoT: Tyvär inte.

5. Hur hittade du till oss: Trade channel.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Delar battle.net ID med en polare med är inga problem med det alls

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Absolut varför ansöka till en guild som du inte vet reglerna i.

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT: En stabil spelare som vet vad han gör. Har inga problem med att spela off specs och jag spelar dom också bra. Kan det mesta om min klass ( gamla servern va jag känd som ''Master Druid'') där jag har lärt en del topp spelare en hel del.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Varje raid såvidare inte ngt dyker upp så som födelsedagar semester eller dylikt.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Klarar mig helt utan pauser då jag röker inomhus och äter innan raids.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Har en hel del experiance som holypaladin och litegranna som enhancement shaman.

12. Har du ventrilo: Absolut

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: ThreatPlates, Omen, Vuhdo, Ora3, Satrina buff frames med extra stora ikoner för debuffs nära mitt portrait för att snabbt kunna se och shadowed unitframes.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 10

Övrigt du vill lägga till:
Har även en video på majordomo som Balance ur mitt PoV: youtube.com/watch?v=CPS0Q69mPJ4
Notera att det är inspelat efter jag har suttit vaken i 48 timmar så rotation e FAIL ibland.

Andora
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1

Till överst på sidan Gå ner

Andóra multi spec druid [Accepted] Empty Sv: Andóra multi spec druid [Accepted]

Inlägg  Fangtastíc i tis aug 16, 2011 8:37 am

Din apply kunde varit aningen bättre, men jag gillar ditt gear och din spec. Du har bra glyphs och det verkar som att du kan din klass.

+1 från min sida iallafall.

Dock officers som tar sista beslutet.

Fangtastíc
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 47

Inlägg  Bexxie i tis aug 16, 2011 8:06 pm

Tjena!
Intressant med en björnis Very Happy Välskriven apply imo! I vilket fall, ska kolla lite med de andra officerarna så återkommer vi med ett svar ASAP!

//Bexx

[18:44:48][G][85]:Blaizy: elaka gnome
Suthla skrev:Lets bög?
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086

Inlägg  Bexxie i ons aug 17, 2011 8:27 pm

Tjena!
Du är välkommen in i tältet! Hugg tag i en officer så får du en invite!

//Bexx

[18:44:48][G][85]:Blaizy: elaka gnome
Suthla skrev:Lets bög?
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content