Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Pvp shadow priest casual [Accepted]

2 posters

Gå ner

Pvp shadow priest casual [Accepted] Empty Pvp shadow priest casual [Accepted]

Inlägg  Mantuz tor aug 18, 2011 8:45 pm

Din karaktärs namn: Brotherlouie

Klass: Priest

Level: 85

Main Spec: Shadow pvp

Off Spec: Holy pve

Proffessions (med skill): Enchanting 525, Inscription 506.

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Mantuzpriest/simple , gjorde nyss en factionchange så den kanske visar att jag är troll med vanilla gear på.

Tidigare raiderfarenheter: Raidat allt sen tbc, wotlk (inte Ruby sanctum) och endast 5 bossar i Bwd.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): N/A

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: N/A

3.Varför ansöker du till HoT: Verkar som en bra svensk guild med en pvp casual del i guilden vilket jag vill vara del av Smile

4. Känner du någon i HoT: Tyvärr inte.

5. Hur hittade du till oss: Har känt till HoT sen wotlk.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Endast jag, enda ägaren.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Jajjemen.

8. Ansöker du som raider eller casual: Casual

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder:

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT: Kan säkert hjälpa till på något sätt genom mina proffesions och hjälpa folk i guilden som behöver, även hjälpa till i pve någon gång om det behövs dvs. Smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids:

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:

12. Har du ventrilo:

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande:

14. Gradera din dator och internet från 1-10:

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till:

Mantuz
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 11-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Pvp shadow priest casual [Accepted] Empty Sv: Pvp shadow priest casual [Accepted]

Inlägg  Bexxie tor aug 18, 2011 9:06 pm

Tjena!
Du är välkommen in i tältet! Hugg tag i en aktiv officer så får du en invite Smile

//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet