Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

warrior tank app [Accepterad]

2 posters

Gå ner

warrior tank app [Accepterad] Empty warrior tank app [Accepterad]

Inlägg  Gäst fre aug 26, 2011 3:27 pm

Din karaktärs namn: Knugas

Klass: warrior

Level: 85

Main Spec: protection

Off Spec: fury

Proffessions (med skill): mining 525 och armorsmith 487 (på väg upp har bara slackat vet ej varför)

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Knugas/simple

Tidigare raiderfarenheter: ja på denna kan ni se mina achives men jag skulle också vilja att ni kollade på min paladin som var tank i början av cata.

armory länk är : eu.battle.net/wow/en/character/bloodhoof/Lyktan/simple

den var både tank och dps.

Vill också tillägga att jag har varit MT i mc / ony / BWL och 4 bossar i naxx 40 mans. står ju inget achive om det men ändå.
--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): en hel del faktiskt har varit på en 5 månaders paus för första gången sen wow släpptes.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: pga att jag tog en väl förtjänt paus.

3.Varför ansöker du till HoT: trevligt med svenskar och ni verkar vara en seriös men ändå avslappnad guild.. om nu det kan hänga ihop Smile

4. Känner du någon i HoT: inte någon..

5. Hur hittade du till oss: såg Nymfie skriva om er i /2. (bra reklam btw.. nappa mig direkt.)

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? så vitt jag vet är det bara jag och hoppas att det förblir så.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: jadå.

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 27..

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT: en bra och seriös tank och har huvudet på skaft utom när jag är bakfull på söndagar. har en hel del i bagaget som tank raider och har inte svårt för att anpassa mig om saker inte går som planerat.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: förhoppningsvis alla. om inte något allvarligt skulle dyka upp. har en bra bakgrund av att ha hög attendence.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: pauser på 3 timmar ? oO

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: jo.. som sagt 5 månaders paus gör en del men kommer ihåg massor av andra klasser för jag har ju en del lvl 85:or Smile

12. Har du ventrilo: ja den nyaste.

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: numera tack vare min paus ( ja det var ett jävla tjatande om min paus) så andvänder jag enbart DBM Omen och recount. behöver igentligen inte mer som tank men brukade ha en massa addons innan som säkerligen kommer igen.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 7:a om jag ska vara rent ärlig.. har telia bredband och tro det eller ej men det strular sällan men min data är lite gammal. dock flytar allt om man inte aoe:ar ner miljontals adds (mobs före sindragosa i icc kommer i minnet).

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: jag är skåning.


Tack för att ni läser detta och ha nu en jävligt trevlig helg på er pågar å töser. //Knugas

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

warrior tank app [Accepterad] Empty Sv: warrior tank app [Accepterad]

Inlägg  Fangtastíc fre aug 26, 2011 4:21 pm

Tjenare Knugas!

Skall kika igenom din apply lite mer noggrant samt diskutera saken med övriga officers, återkommer med ett svar asap!

//Iaria

Fangtastíc
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 47
Join date : 11-08-16

Till överst på sidan Gå ner

warrior tank app [Accepterad] Empty Sv: warrior tank app [Accepterad]

Inlägg  Gäst fre aug 26, 2011 4:49 pm

Tjena!

Ser att det saknas enchant på wrist, och skulle vilja se +145 stam +55 dodge på dina legs istället.
Sen skulle vapnet och trinkets behöva en liten uppgradering.

-Oli

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

warrior tank app [Accepterad] Empty Sv: warrior tank app [Accepterad]

Inlägg  Bexxie fre aug 26, 2011 4:57 pm

Det var mig han pratade med på min alt. Han skrev att han inte har så bra gear men jag lovade att vi skulle kika upp honom om han skrev en apply.
I alla fall, vi återkommer med svar så fort vi pratat ihop oss Smile
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

warrior tank app [Accepterad] Empty Sv: warrior tank app [Accepterad]

Inlägg  Gäst fre aug 26, 2011 5:19 pm

Tjenare och tackar för svaren.

Legg enchanten visste jag faktiskt inte om att den fanns.. fanns ej när jag tog min paus så jag kollade faktiskt inte efter den. nu är den däremot fixad.

Wrist enchant blev 40 stam då jag hade lite mats liggandes och blev billigast för mig. har ju inte några bra bracers än vilket kommer med VP antar jag och då blir det kanske dodge (om inte mina stats är bättre)

ber om ursäkt för mitt gear. brukar annars enchants / gema upp det direkt för att bli så bra jag kan.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

warrior tank app [Accepterad] Empty Sv: warrior tank app [Accepterad]

Inlägg  Gäst fre aug 26, 2011 9:08 pm

Hej igen!

Vi har bestämt oss för att ge dig en trial spot!
Whispra Suthla, Blaizy, Bexxie, Azmar, Iaria eller Olivía för invite.

Välkommen!

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

warrior tank app [Accepterad] Empty Sv: warrior tank app [Accepterad]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet