Resto druid ansökan till guildet! [Declined]

Gå ner

Resto druid ansökan till guildet! [Declined] Empty Resto druid ansökan till guildet! [Declined]

Inlägg  pund1 i ons sep 07, 2011 4:02 pm

Din karaktärs namn: Pund

Klass:Resto Druid

Level:
85
Main Spec:
Resto
Off Spec:
Feral
Proffessions (med skill):
LW ( 525 ) Skinning ( 525 )
Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Pund/simple

Tidigare raiderfarenheter:
Började i vanilla men han aldrig bli lvl 60 innan tbc kom, så i tbc körde jag allt från karazhan till swp dödade alla end game bossar. Samme i wotLk började jag lite sent men dödade alla bossar på 10/25 man och 10man hc LK kill, då körde jag Disc priest. I cataclysm har jag inte pveat så himla mycket. blev en hel del i juni innan 4.2 kom, men då började jag pvpa och nu tar jag upp min hardcore raiding förhoppningsvis igen ! Smile
--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):
Memento Mori ( frostmane ally under tbc )
2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:
Jag och irl polare re rollade horde på annan server.
3.Varför ansöker du till HoT:
Ansöker för jag anser att Hjältar som Tältar är en vuxen och seriös guild som har bra progress. Och det verkar vara en härlig guild från det jag set !
4. Känner du någon i HoT:
Nej inte än iafall!Wink
5. Hur hittade du till oss:
Kört puggs med några från er och såg eran req i trade så drog till med en /w !
6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det?
Nej jag är orginal ägare och det är bara jag som har varit online på mitt konto sen 2006!
7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem:
Ja, det har jag gjort och förstår precis allt.
8. Ansöker du som raider eller casual:
Ansöker som Raider.
-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder:
Fyller 18 om 1 månad.
Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT:
Har att erbjuda bra och säker healing, kan medge skratt och glädje samt seriöst spelade både pve och pvp.
-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids:
Förhoppnings vis till 100% om inte något skulle komma upp som jag måste iväg på.
10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:
Ja det kan jag.
11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:
jag har kunskaper från alla classer förutom dk. har alla på lvl 85, nån 80. raidat på alla så.
12. Har du ventrilo:
Ja det har jag.
13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande:
Dbm,grid,healbot,recount.. sen ibland lirar jag med tukui.
14. Gradera din dator och internet från 1-10:
10, ny köpt för 15k stationär.
Övrigt du vill lägga till: Är väll att jag spelar hockey just nu men ska sluta inom någon vecka, tycker det tar upp för mycket tid av min fritid. Och jag spenderar minst 5-8 timmar framför datorn och wow. Annars tycker jag ni ska ta er tid och titta igenom min ansökan !

pund1
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1

Till överst på sidan Gå ner

Resto druid ansökan till guildet! [Declined] Empty Sv: Resto druid ansökan till guildet! [Declined]

Inlägg  Fangtastíc i ons sep 07, 2011 4:18 pm

Tjenaretjenare.

Har kikat på ditt gear och överlag har jag bara en del frågor -

- Varför reforga till spirit?
- Din haste ligger på 4.39% i dagsläget - du ska ligga på cap vilket är 12.51%
- Din spec i nuläget, jag anar att den är pvp? För den spec du ska ha annars är 8/2/31 om du kollar min armory.
- Ditt metagem - Varför inte bara köra Ember shadowspirit, så att du får 2% mer mana? Threat är inga problem i dagens läge som healer.

Stats prio är alltid haste cap FÖRST, efter hastecap börjar man satsa på mastery.

I övrigt har du bra gear, men jag hade velat höra dig motivera dina val.

Edit : Logga gärna ut i fullt pvegear då du har en del pvpitems equippade.

Fangtastíc
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 47

Resto druid ansökan till guildet! [Declined] Empty Sv: Resto druid ansökan till guildet! [Declined]

Inlägg  Bexxie i ons sep 07, 2011 4:31 pm

Tjena. Bara så du vet är vi inget HCgille, eftersom du skrev att du hoppades på att ta upp din HCraiding igen. Bara så att du är medveten om det.

//Bexx

[18:44:48][G][85]:Blaizy: elaka gnome
Suthla skrev:Lets bög?
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086

Inlägg  Fangtastíc i lör sep 10, 2011 9:33 pm

Innan vi tar in dig vill jag se att du fixar PvE items där du för närvarande har PvP items equippade.
Samt att du fixar hastecap.

Reapplya när du åtgärdat detta. Declined tills vidare.

//Fang

Fangtastíc
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 47

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet