CuteFace Tank feral druid [Decline]

Gå ner

CuteFace Tank feral druid [Decline] Empty CuteFace Tank feral druid [Decline]

Inlägg  CuteFace i tor sep 08, 2011 8:11 pm

Din karaktärs namn: CuteFace

Klass: Druid

Level: 85

Main Spec: Feral tank

Off Spec: Feral dps

Proffessions (med skill):

Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/chromaggus/Cuteface/simple

Tidigare raiderfarenheter: jag har raidat BoT, BwD och BH. eftersom jag just nu är på servern chromaggus som nästan inte har några spelare på alliance sidan så har jag inte haft chansen att raida firelands. men jag har tagit shannox så 1/7 Smile

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):defender of the light och heureka båda på chromaggus.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: jag söker efter ny guild eftersom jag vill byta server.

3.Varför ansöker du till HoT: verkar som en trevlig social guild och även väldigt aktiv.

4. Känner du någon i HoT: nej Sad

5. Hur hittade du till oss: wowprogress.com

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? det är bara jag.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja.

8. Ansöker du som raider eller casual: raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 17

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT: en social trevlig kille som älskar att raida Smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Alla

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: yes !!

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:jag känner till dom flesta klasser jag brukar spela ofta på min systers hunter och lock.

12. Har du ventrilo: ja

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: DBM och recount

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 100mbit internet och min data skulle jag ge en åtta Smile

Övrigt du vill lägga till:
jag hoppas att det inte är ett problem att jag bara är 17 år gammal.

CuteFace
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1

Till överst på sidan Gå ner

CuteFace Tank feral druid [Decline] Empty Sv: CuteFace Tank feral druid [Decline]

Inlägg  Gäst i tor sep 08, 2011 8:43 pm

Tjena!

Ska diskutera din apply med de andra officerarna.

-Oli

Gäst
Gäst

CuteFace Tank feral druid [Decline] Empty Sv: CuteFace Tank feral druid [Decline]

Inlägg  Gäst i sön sep 11, 2011 4:18 pm

Tjena!

Avslår din apply pga din ålder.
Välkommen tillbaka när du har fyllt 18.

-Oli

Gäst
Gäst

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet