Saucebauws - Fury Warrior / Outland EU [Accepted]

Gå ner

Saucebauws - Fury Warrior / Outland EU [Accepted] Empty Saucebauws - Fury Warrior / Outland EU [Accepted]

Inlägg  Saucebauws i fre sep 09, 2011 4:11 pm

Din karaktärs namn: Saucebauws

Klass: Warrior

Level: 85

Main Spec: Fury

Off Spec: Protection

Proffessions (med skill): JC 525 / BS 525

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Saucebauws/simple

Tidigare raiderfarenheter: Allt utom Naxxramas Vanilla, Karazhan TBC (spelade PVP), Allt i i Wotlk 9/12 Icc25hc, allt utom FL i Cata men kan alla tacts för normal...

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Har varit i för många guilder Wink

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: För att jag vill komma någonstans i spelet som en guild..

3.Varför ansöker du till HoT: För att jag näst intill drömmer om att få spela i en aktiv svensk guild som vill progressa och ha roligt!

4. Känner du någon i HoT: Jag känner ingen men alla känner mig? Wink

5. Hur hittade du till oss: Via en mage vid namn Buffron

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Endast jag har tillgång till kontot, har även en sån där cool attenticator!

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Jajjebing!

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 20

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT: En jävla massa roligt skit och en Warrior som vet vad han håller på med

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Hoppas på 100%

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Jag är arbetslös så när som helt på dygnet!

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Givetvis Smile

12. Har du ventrilo: Arå, vilken version?

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: DBM, Omen och Recount, men kan fixa mer ifall ni tycker så

14. Gradera din dator och internet från 1-10: Har aldrig haft problem med varken datorn eller mitt nät så i guess 10/10

Övrigt du vill lägga till: Ni kommer inte kunna hitta några gamla achis (ICC osv.) på min karaktär för det är en ny karaktär, har ett nytt konto.
Saucebauws
Saucebauws
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3

Till överst på sidan Gå ner

Saucebauws - Fury Warrior / Outland EU [Accepted] Empty Sv: Saucebauws - Fury Warrior / Outland EU [Accepted]

Inlägg  Bexxie i fre sep 09, 2011 4:18 pm

Tjo hej och hopp.
Tack för din ansökan. Vi officerare ska prata ihop oss lite så återkommer vi med svar till dig asap!

//Bexx

[18:44:48][G][85]:Blaizy: elaka gnome
Suthla skrev:Lets bög?
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086

Saucebauws - Fury Warrior / Outland EU [Accepted] Empty Sv: Saucebauws - Fury Warrior / Outland EU [Accepted]

Inlägg  Saucebauws i fre sep 09, 2011 4:34 pm

Fan vad fint, görså, lär vara online hela dan också
Saucebauws
Saucebauws
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3

Inlägg  Gäst i sön sep 11, 2011 4:16 pm

Tjena!

Du är välkommen in i guilden!

Skulle vilja att du bytte ut ditt PvP head asap.

-Oli

Gäst
Gäst

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet