Hepburn 84 Fury warrior Casual [Accepted]

Gå ner

Hepburn 84 Fury warrior Casual [Accepted] Empty Hepburn 84 Fury warrior Casual [Accepted]

Inlägg  Hepnurn i tis sep 13, 2011 10:22 am

Din karaktärs namn: Hepburn

Klass: warrior

Level: 84,5

Main Spec: Fury

Off Spec: Arms

Proffessions (med skill): Enchanting 478. Herbalism 499.

Armorylänk: New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information.

Tidigare raiderfarenheter: allt på 60,70 och 80 tiden. BOT 3/4 BDW 5/6 (som hunter)

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): treacherous på alliance

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:Det händer inte mycket i det gillet ingen gemenskap el så.

3.Varför ansöker du till HoT: Vill kunna göra saker inom gillet, va det nu kan vara allt från lite pvp till achivment nötande.

4. Känner du någon i HoT: nope

5. Hur hittade du till oss: Wow-europe.com forumet.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Bara jag.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: ja

8. Ansöker du som raider eller casual: casual

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 33

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT: glad och ironisk spelare som varit med sen vanilla tiden, som gärna ställer upp och hittar på saker.

-------------------------------------------------------------------------------------

Övrigt du vill lägga till: Detta är min enda char på alliance sidan, Har 6 st 85 på horde sidan på outland där jag har raidat förut med min hunter, men nu då jag studerar så blev jag kickat för inaktivet från kindred, just nu vill jag bara spela lite causal och se hur mycket tid som behövs för att studentlivet.
Ber om ursäkt om jag råkat ganka ngn av er med ngn av mina chars Wink

Hepnurn
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1

Till överst på sidan Gå ner

Hepburn 84 Fury warrior Casual [Accepted] Empty Sv: Hepburn 84 Fury warrior Casual [Accepted]

Inlägg  Gäst i tis sep 13, 2011 10:29 am

Tjena!
Casuals är alltid välkomna, whispra en av våra officerare ingame för invite.

-Oli

Gäst
Gäst

Hepburn 84 Fury warrior Casual [Accepted] Empty Sv: Hepburn 84 Fury warrior Casual [Accepted]

Inlägg  Bexxie i tis sep 13, 2011 11:28 am

Kul att posten på Outlandforumet funkar ^^ Välkommen in i tältet Smile

[18:44:48][G][85]:Blaizy: elaka gnome
Suthla skrev:Lets bög?
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet