Butimathene Retri paladin dps [Decline]

Gå ner

Butimathene Retri paladin dps [Decline] Empty Butimathene Retri paladin dps [Decline]

Inlägg  blitzfury i sön sep 18, 2011 12:23 pm

==========================================================

Din karaktärs namn: Butimathene (blitzfury)

Klass: paladin

Level: 85

Main Spec: retri

Off Spec: Retri pvp som är aktiv ( har holy och tank full epic gear)

Proffessions (med skill): enchanting 525 , alchemy 525

Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Butimathene/simple

Tidigare raiderfarenheter: från mc-firelands allt utom BT. Har dock bara dödat shannox och spindel bossen. men kan taktikerna för alla bossarna.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): HST

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: har ej lämnat e bara casual

3.Varför ansöker du till HoT: Vill stanna kvar inom guilden, för jag trivs. men e sugen på att pvea.

4. Känner du någon i HoT: ehm mja typ alla eftersom jag e med som casual.

5. Hur hittade du till oss: då jag hittade er va i trade.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? bara jag

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: yes

8. Ansöker du som raider eller casual: raider (är redan casual)

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 23

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT: bra retri dps , och en stabil bra raider. samt proffesions och de jag redan erbjuder.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: 100%

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: behöver inte änns ta breaks har varit hardcore raider och raidat 5 timmar. i rad.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: jag har väl allmän kunskap om alla klasser men mest rogue paladin

12. Har du ventrilo:japp

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: dbm omen

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 9 (har bara 24 hade jag haft 100 hade de varit 10:P)

Övrigt du vill lägga till:

blitzfury
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3

Till överst på sidan Gå ner

Butimathene Retri paladin dps [Decline] Empty Sv: Butimathene Retri paladin dps [Decline]

Inlägg  Gäst i sön sep 18, 2011 12:25 pm

Logga ut i PvE gear, ska diskutera med de andra officerarna.

-Oli

Gäst
Gäst

Butimathene Retri paladin dps [Decline] Empty Sv: Butimathene Retri paladin dps [Decline]

Inlägg  blitzfury i sön sep 18, 2011 2:30 pm

change of plans kommer inte kunna pvea så ta bort denna applyn

blitzfury
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3

Inlägg  Gäst i sön sep 18, 2011 2:39 pm

Fixat.

-Oli

Gäst
Gäst

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet