Kaptenröd - Restodruid [Accepted]

Gå ner

Kaptenröd - Restodruid [Accepted] Empty Kaptenröd - Restodruid [Accepted]

Inlägg  Familjecola i tis sep 20, 2011 7:29 pm

Din karaktärs namn: Kaptenröd

Klass: Druid

Level: 83

Main Spec: Resto

Off Spec: Boomking

Proffessions (med skill): inga atm. gammal mobbad karaktär.

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Kaptenr%C3%B6d/advanced

Tidigare raiderfarenheter: Full FL clear på min gamla main --> eu.battle.net/wow/en/character/outland/Familjecola/advanced <-- Tog även alla bossar utom Nef och Al'akir innan nerf om det räknas.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Ubiquity.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Pga lite drama sket det sig guildet. Vi tappade några spelare när vi joinade med vårt nya guild och det funkade inte något vidare. Wipade på Rag som vi hade som en farmboss mer eller mindre och orkar inte engagera mig i ledningen i det guildet. Var officer i mitt förra guild.

3.Varför ansöker du till HoT: Mastodont och Dumjaevel applyade vilka är mina irl vänner. Jag är även väldigt sugen på att spela min druid återigen.

4. Känner du någon i HoT: Nej.

5. Hur hittade du till oss: Mastodont.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Endast jag.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja.

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 21

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT: Jag är en gedigen spelare som försöker allt som oftast minmaxa min karaktär och har tålamod. Jag är en jävel på o spela disc men det blev alldeles för tråkigt i slutändan. Spelat tidigare som restodruid i wrath och ser inga problem med att komma in snabbt igen i den rollen.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: I stort sett alla förmodligen.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Ja.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Discpriests.

12. Har du ventrilo: Ja.

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: DBM + lite annat valbart skräp.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 9

Övrigt du vill lägga till: Här har vi en första kill på Ragnaros ur min synvinkel som präst! youtube.com/watch?v=sMa7N2Uv5DI Resterande filmer på kontot är väldigt gamla (början av sommaren om jag inte minns fel)

EDIT: Är vid närmare eftertanke beredd att spela min priest om det är något ni önskar. Hare gött!

Senast ändrad av Familjecola den tis sep 20, 2011 8:19 pm, ändrad totalt 1 gång

Familjecola
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1

Till överst på sidan Gå ner

Kaptenröd - Restodruid [Accepted] Empty Sv: Kaptenröd - Restodruid [Accepted]

Inlägg  Bexxie i tis sep 20, 2011 7:46 pm

Tjena.
Tack för din ansökan. Ska prata med de andra officerarna så återkommer vi med svar ASAP!

//Bexx

[18:44:48][G][85]:Blaizy: elaka gnome
Suthla skrev:Lets bög?
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086

Inlägg  Gäst i ons sep 21, 2011 9:40 pm

Tjena,

Du är välkommen till oss. Whispra aktiv officer för invite.

-Oli

Gäst
Gäst

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet