Etérníty - Holy Paladin (Outland) [Accepted]

Gå ner

Etérníty - Holy Paladin (Outland) [Accepted] Empty Etérníty - Holy Paladin (Outland) [Accepted]

Inlägg  Etérníty i tor sep 22, 2011 5:21 pm

Din karaktärs namn: Etérníty

Klass:Paladin

Level: 85

Main Spec: Holy

Off Spec: Holy PVP

Proffessions (med skill):JC och Mining

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Et%C3%A9rn%C3%ADty/advanced

Tidigare raiderfarenheter:
ICC 10 10/12Hc och 25man allt förutom LK. Totc 10/25man klar. Ulduar 10/25man klar (förutom Yogg). Naxx 25/10man klar.
--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Glasklart.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Pga idioti och dumheter.

3.Varför ansöker du till Hot: För att jag letar efter en bra raiding guild. Har raidat ett tag och vill fortsätta raida och ha progressen uppe för Guilden vi raidar i Smile.

4. Känner du någon i HoT: Olivia, känner han/hon genom att han/hon gav mig information om hemsidan och information om vad guildet recruterar.

5. Hur hittade du till oss: Helt random, såg att många folk från Hjältar som Tältar hade raiding gear och antog att det var en raiding guild och så whispade jag Olivia och sa om det var ett raiding guild och så sa han/hon att det var det.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Bara jag.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Jag har läst och har HELT införstådd de, ja.

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder:19

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT: Inte mycket specielt förutom att vara med i Raids, förstå vad man ska göra och försöka göra sitt bästa i raidet. Det är förmodligen det alla gör Smile.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Alla raiding dagar.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Japp, det kan jag.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Nej, eftersom att jag spelar bara på min paladin.

12. Har du ventrilo: Ja det har jag.

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: DBM, Recount, OmniCC pulse. Holy power Notifier.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 9

Övrigt du vill lägga till:

Etérníty
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2

Till överst på sidan Gå ner

Etérníty - Holy Paladin (Outland) [Accepted] Empty Sv: Etérníty - Holy Paladin (Outland) [Accepted]

Inlägg  Bexxie i tor sep 22, 2011 8:35 pm

Tjena!
Tack för din ansökan. Ska kolla närmare på din ansökan när jag sitter på en dator, så återkommer vi med svar!

(det är förövrigt ingen som vet vad Olivia har för kön, ryktena säger att det är en bäver men det är inte bekräftat)

//Bexx

[18:44:48][G][85]:Blaizy: elaka gnome
Suthla skrev:Lets bög?
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086

Etérníty - Holy Paladin (Outland) [Accepted] Empty Sv: Etérníty - Holy Paladin (Outland) [Accepted]

Inlägg  Oumerta i fre sep 23, 2011 7:01 am

Vad har du för pve-gear? Ser bara ditt PvP-gear på armory.

F.ö så har jag hört att Oli är en silverfisk, men somsagt inte bekräftat.

Oumerta
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 12

Inlägg  Gäst i fre sep 23, 2011 2:42 pm

Jag är iallafall inte necrofil *Stirrar* <3<3

-Oli

Gäst
Gäst

Inlägg  Bexxie i fre sep 23, 2011 7:26 pm

Då måste logga ut i ditt PVE-gear. Annars måste jag erkänna att det ser bra ut. Har du bara FL-klart gear så är du inne Smile

//Bexx

Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Inlägg  Etérníty i fre sep 23, 2011 8:24 pm

eu.battle.net/wow/en/character/outland/Et%C3%A9rn%C3%ADty/advanced

Där har ni mitt PVE Gear, loggar ut ibland med PVP Gear så det visar PVP Gear Smile.

Etérníty
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2

Inlägg  Bexxie i fre sep 23, 2011 11:49 pm

Fortfarande pvp No

Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet