Senaste nytt 26/9

Gå ner

Senaste nytt 26/9

Inlägg  Bexxie i mån sep 26, 2011 9:41 pm

Nu har det varit en massa förändringar i guilden igen. Jag ska försöka att informera er så gott jag kan.

Först så vill jag påminna alla igen om att det är sjukt dålig aktivitet på vårat forum! Det är samma personer som alltid är inne på forumen. Det kommer upp viktig information som trials/raiders behöver ta del av. Så på den punkten är det fan i mig skärpning!!

Vi har fått flera förfrågningar om att köra 25manna. Det kan vi göra i nuläget, om ALLA signar samtidigt. Vilket inte händer speciellt ofta. Dock är det väldigt positivt att vi faktiskt får ihop tre raider varje vecka. Dock har vi dåligt med healers (många shamaner), så om ni känner någon, se till att de ansöker! Det finns ett bra rekryteringsmacro som ni kan ta del av och spamma g-chaten med ibland, alternativt knåpa ihop något eget.

En annan sak som jag vill ta upp, är det här med g-banken. Släng inte in en massa skit där i, den är rörig nog som den är. Enchantingmatsen är till för att användas, så om du är raider och behöver något som finns tillgängligt, prata med en officerare. Detsamma gäller de epics som ligger där och skräpar. De säljs till halva AHpriset. Det är bara att handla. Sen skulle jag jättegärna vilja be er om att om ni har tid och lust, fiska ihop lite mats till fishfeasten. Det tär väldigt mycket på gbanksekonomin att behöva handla svindyra mats till varannan raid.
Vi ska även försöka ta tag i flaskgörandet, så att vi kan få ihop till 25manna cauldronen.

Den senaste tiden så har det även varit en massa tjaffs och bråk i gillet, av olika anledningar. Om det uppstår meningsskiljaktigheter, eller om det är något ni funderar över, snälla, ta det inte i /g. Vi ser mycket hellre att vi kan prata om det över vent eller i /w. Vi tar gärna emot både bra och dålig kritik, så vi vet vad som måste förändras och göras bättre. Dock så måste ni berätta för oss vad ni tycker och varför ni tycker så.

Sist med inte minst, så har Suthla slutat att spela, som flera av er skulle ha vetat om ni läst forumet. Han har tidigare haft titeln GM, eftersom man måste ha en i varje guild. Dock har han inte fungerat som en GM, utan han har varit officer med lite lite mer ansvar än vi andra. Han har dock valt att sluta spela, så allas våran Blaizy (Sonken i folkmun) har tagit över spiran och regerar nu med järnhand. Nämnas bör också att jag numer hjälper Devilholk som administratör här på forumet, om det skulle vara något forumrelaterat problem ni undrar över. Vissa ändringar och ombyggnationer av forumet kan komma att ske i framtiden.

Med denna wall of text tackar jag för mig den här gången.

Officerarna i Hjältar som Tältar, via Bexxie

[18:44:48][G][85]:Blaizy: elaka gnome
Suthla skrev:Lets bög?
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Senaste nytt 26/9

Inlägg  Bexxie i tis sep 27, 2011 7:10 pm

Tillägg 27/9 - 11

Jag vill även påminna alla nyanlända hjältar om att vi har några trådar som definitivt är värda att kolla in, och andra vi gärna ser att ni skriver i.

Vem är du? - Skriv lite om dig själv.
Roliga IRL bilder - Släng gärna upp en bild på dig själv, var inte blyg.

Joke of the day - Sitter du på en bra historia eller bara har tråkigt? Kika gärna in här, och dela gärna med dig.
Youtube FTW - Våra medlemmars egna lilla länksamling.
Grotesque/Hjältar som Tältar filmklipp - Några filmklipp som har med guilden att göra. Tycker du om att redigera/pyssla med film, så släng gärna upp filmen här så lägget jag in den i posten.

[18:44:48][G][85]:Blaizy: elaka gnome
Suthla skrev:Lets bög?
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet