Vreeswijk. Disc priest(Casual--> Blivande raider) [Accepterad]

Gå ner

Vreeswijk. Disc priest(Casual--> Blivande raider) [Accepterad] Empty Vreeswijk. Disc priest(Casual--> Blivande raider) [Accepterad]

Inlägg  Vreeswijk i fre sep 30, 2011 4:51 pm

Din karaktärs namn:
Vreeswijk

Klass:

Priest

Level:
85

Main Spec:
Disc

Off Spec:
Holy

Proffessions (med skill):
Tailoring: 451 och Enchanting: 472. Ska ta dessa till 525 när tid och guld finns.

Armorylänk:
Eftersom jag nyligen miggade till outland så finns jag inte än. Gubben är listad men man kommer till en rysk lvl 60 paladin atm.

Tidigare raiderfarenheter:
Pre-tbc: Hela vägen upp till naxx. Inkluderat utomhusbossar såsom drakar och kazzak. Lyckades även downa 1 wing(spider) och 5 andra bossar i naxx(Patch, razuvious, noth, heigan och grobb). Allt detta som warrior, var OT/MT.

Tbc: Clearat hela vägen upp till Muru i sunwell, inkluderat Doom lord Kazzak och doomwalker. Tröttnade på wow i sunwell och tog ett break från att vi dowande felmyst tills veckan innan wotlk. Även detta som warrior tank, även lite som fury.

Wotlk: Min "storhetstid" Har clearat allt som går, både normal och hardmode. Dom flesta raid achievements såsom Herald of titans, tribute to immortality, The immortal och the undying under(under naxx tiden). Allt på denna char.

Cata: Clerade magmaw och omnitron väldigt tidigt av cata. Slutade några veckor efter cata release pga att jag flyttade ihop med min flickvän och behvöde ett break. Började spela igen nu i Maj, på min resto druid. Har clearat BoT, BwD, Thrones och firelands(allt detta på normal 10-manna)

-------------------------------------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):
Är med i någon lvling guild. Var med i Immersion under Wotlk.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:
För att jag vill joina er som social, och sikta på att börja raida med er när jag gearat klart.

3.Varför ansöker du till HoT:
Som jag skrev tidigare. Just nu som social spot, men siktar på att bli raider när gearet tillåter. Ni verkar som en rolig och bra guild, raidar inte allt för hardcore heller då jag inte har tid eller ork för det atm.

4. Känner du någon i HoT:
Nej. Inte vad jag vet.

5. Hur hittade du till oss:
Läste om er på realmforumet innan jag migratade hit och pratade lite snabbt med olivia ingame.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det?
Några irl-polare kan säkert mitt PW.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem:
Ja

8. Ansöker du som raider eller casual:
Som jag tidigare nämnt så först och främst som casual, just nu är gearet väldigt dåligt(blanding av heroic icc och lite heroic cata gear).
Siktar dock på att bli raider senare, då jag vill börja raida igen och ni verkar som en bra guild.
-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder:
21

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT:
Jag tycker själv att jag kan min class väldigt bra. Jag kan erbjuda mycket, både i raidandet och i "social-skills".

Övrigt du vill lägga till:
Passade på raid-frågorna just nu då jag bara vill ha en social/casual spot atm.

Tack!

Vreeswijk
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1

Till överst på sidan Gå ner

Vreeswijk. Disc priest(Casual--> Blivande raider) [Accepterad] Empty Sv: Vreeswijk. Disc priest(Casual--> Blivande raider) [Accepterad]

Inlägg  Gäst i fre sep 30, 2011 5:22 pm

Tjena!

Du är välkommen till oss, Whispra aktiv officer för invite! Smile

-Oli

Gäst
Gäst

Vreeswijk. Disc priest(Casual--> Blivande raider) [Accepterad] Empty Sv: Vreeswijk. Disc priest(Casual--> Blivande raider) [Accepterad]

Inlägg  Bexxie i fre sep 30, 2011 8:01 pm

Olivia ditt klappträ, du glömde ändra till accepterad ^^

[18:44:48][G][85]:Blaizy: elaka gnome
Suthla skrev:Lets bög?
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet