Reapplication [Declined]

Gå ner

Reapplication [Declined] Empty Reapplication [Declined]

Inlägg  Zysh i fre sep 30, 2011 5:46 pm

Din karaktärs namn: Zysh/Equllibrium/Tóxics vad ni nu är behöv av. FL klara alla tre.

Klass: Präst/Paladin/Druid. Intresserad av en healer spot på paladinen. Annars går dps på Zysh lika bra.

Level: 85

Main Spec: Shadow

Off Spec: Disc

Proffessions (med skill):
Sunkig JC likaväl med mining knappt 500+

Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Zysh/advanced

Tidigare raiderfarenheter: Lirat sen vanilla. Var dock då mycket ung. Har erfarenhet av nästan alla raids. (Allt i cata)

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Onehundred FPS

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Ville ha en chans att raida på en annan gubbe och kunna progressa med honom. Hamnade i bråk med flera officerare. Så jag bestämde mig för att ge en chans till för HsT om det går sin väg.

3.Varför ansöker du till HoT:
För att ni är ett gäng goa gubbar och saknar det sociala med er. Nu när saker och ting har ändrats är jag nyfiken igen.
4. Känner du någon i HoT:
Känner alla. Speciellt Olivia för vi brukar dela säng.
5. Hur hittade du till oss:
Nimodii för länge sedan.
6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det?
Me myself and I
7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem:
Yes sir!
8. Ansöker du som raider eller casual:
Raider till min regulära spott om det är möjligt.
-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder:18

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HoT: Förmodlingen en skön kille som kan bjuda på sig själv. Gillar att skoja men inte dra det över kanten. Jag tycker i alla fall att jag är ytterst rolig. Resten är upp till er Razz

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: 2/3 i veckan om inte jobb dyker upp.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Jag kör fullt ut från 19-22

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Har lyckats få upp min dps ett snäpp med prästen. Väldigt erfaren av Paladin och resto druid.

12. Har du ventrilo: Ja.

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande:
Threat meter, DBM, Recount. Standard saker. Jag gillar att göra klassiskt.
14. Gradera din dator och internet från 1-10:
dator 7. Internet Ca 8
Övrigt du vill lägga till: Söta officerare.
Zysh
Zysh
är skapligt duktig
är skapligt duktig

Antal inlägg : 76

Till överst på sidan Gå ner

Reapplication [Declined] Empty Sv: Reapplication [Declined]

Inlägg  Kaninjävel i fre sep 30, 2011 6:29 pm

Har aldrig sätt denna Pöjk förut ... Vem är han /p12 ??? Very Happy Nej men Zysh, har saknat dig även om du ignora mig Razz men Kan tänka mig att glömma det eftersom du saknat mig med Very Happy Hoppas du får komma tbx <3
Kaninjävel
Kaninjävel
Tältrivare (förrädare)

Antal inlägg : 68

Inlägg  Zysh i fre sep 30, 2011 7:28 pm

Det är som det är, nej är ett nej. Inget mer med det. Men Om ni behöver en extra spelare så är jag rätt man. Smile <3
Zysh
Zysh
är skapligt duktig
är skapligt duktig

Inlägg  Bexxie i fre sep 30, 2011 8:04 pm

Hej Zyshan. Du, bara en fråga. Vad är det som har ändrat sig sen du var med sist? Ta det inte som att jag är spydig, bara nyfiken Smile

[18:44:48][G][85]:Blaizy: elaka gnome
Suthla skrev:Lets bög?
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086

Inlägg  Encaged i fre sep 30, 2011 8:30 pm

Bexxie skrev:Hej Zyshan. Du, bara en fråga. Vad är det som har ändrat sig sen du var med sist? Ta det inte som att jag är spydig, bara nyfiken Smile

Han kanske flyttat från Stockholm? :O Very Happy
Encaged
Encaged
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Antal inlägg : 198

Inlägg  Zysh i fre sep 30, 2011 8:40 pm

Handlar om att HsT var en bättre guild, saknar det rent socialt, alltid något på gång. Vill intala mig att wow är kul vilket det inte är utan er. pga av att jag inte lirar med er längre spenderar jag ytterst lite tid vid datorn. Köttar istället bf3 betan på xbox. Vill få tillbaks wow suget igen. Vilket jag troligen kan få tillbaks med er.

Saknar dig mest Bexxie <3

Nej tyckte att folk var respektlösa etc. bittra osv. Hoppas på bättre humör från vissa.
Zysh
Zysh
är skapligt duktig
är skapligt duktig

Inlägg  Bexxie i fre sep 30, 2011 10:13 pm

För att vara ärlig så har det rent ut sagt varit ett sjuhelvetes kaos i gillet den sista tiden. Det beror på en mängd olika saker, vissa värre än andra. Jag pekar absolut inte ut någon, utan så som jag ser det så måste alla dra sitt står till stacken.

HsT har överlevt större svackor än såhär, mycket större ska tilläggas, och vi har alltid kämpat oss uppåt för att tillsist ligga på topp igen. En guild är ingenting utan sina members, och att lyckas samla några av Outlands skönaste spelare i samma tält måste ses som en bedrift.

Nu är det lite risk för wall-of-text syndrome, men senaste tidens osämja har berott väldigt mycket på avsaknaden och bristen på kommunikation, mellan members och members, officerare och officerare, men framför allt mellan members och officerare. Att det bildas grupper i gruppen är helt normalt, det kommer man inte ifrån, men tricket är att få alla att kunna funka med alla. Att helt enkelt lösa problem på plats istället för att de ska få ligga och gro och växa sig till något större.
Vi är nere i en svacka just nu, det ska erkännas, men har man nått botten finns det bara en väg att gå, och det är upp. Men ska vi komma dit så måste väldigt mycket klaffa. Jag med flera vill ha tillbaka den genommysiga stämning som alltid har löpt genom HsT (även Grotesque också för den delen) som en röd tråd.

Det känns som att detta ämne måste diskuteras mer. Ledsen för off-topic, men jag kände att det här behövdes sägas, och jag ber om ursäkt för att jag tog det i din ansökan Razz

I alla fall, innan du kan få något slutgiltigt svar så måste jag höra med de andra.

Väl mött Smile

[18:44:48][G][85]:Blaizy: elaka gnome
Suthla skrev:Lets bög?
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086

Inlägg  Zysh i fre sep 30, 2011 11:14 pm

Det är skitbra att du tar upp det här. Lär väl vara några som tittar här endå.
Vet att det har varit kaos. Men vill åtgärda det.

För övrigt så vill jag försöka lyfta er ur den här gropen och ta tummen ur arslet och lösa det.

Kan tänka mig en trail spot på Zysh om det går väga.
Zysh
Zysh
är skapligt duktig
är skapligt duktig

Inlägg  Incéptíon i mån okt 03, 2011 11:41 am

Meh, vad hände med Fatalis appen? Razz
hehe nae men jag kan erkänna att jag saknar umgänget med, det gjorde mycket :p
Incéptíon
Incéptíon
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Antal inlägg : 130

Inlägg  Zysh i mån okt 03, 2011 12:24 pm

Nja, vet inte riktigt. Är rätt osäker på vad fan jag vill. Vill ha skönt umgänge samtidigt som man kan ha kul när man lirar.
Men är osäker på vad jag vill Razz
Zysh
Zysh
är skapligt duktig
är skapligt duktig

Inlägg  Oumerta i mån okt 03, 2011 6:14 pm

Zysh skrev:Nja, vet inte riktigt. Är rätt osäker på vad fan jag vill. Vill ha skönt umgänge samtidigt som man kan ha kul när man lirar.
Men är osäker på vad jag vill Razz

Varför reapplyar du om du inte vet om du vill spela med oss? Eller har jag missförstått det?

Om man applyar till en guild, och speciellt REapplyar så tycker jag personligen att man ska vara väldigt dedikerad och säker på att man vill tillbaka + att man visar det.

Oumerta
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 12

Inlägg  Michaaj i tis okt 04, 2011 10:14 am

Bexxie skrev:För att vara ärlig så har det rent ut sagt varit ett sjuhelvetes kaos i gillet den sista tiden. Det beror på en mängd olika saker, vissa värre än andra. Jag pekar absolut inte ut någon, utan så som jag ser det så måste alla dra sitt står till stacken.

HsT har överlevt större svackor än såhär, mycket större ska tilläggas, och vi har alltid kämpat oss uppåt för att tillsist ligga på topp igen. En guild är ingenting utan sina members, och att lyckas samla några av Outlands skönaste spelare i samma tält måste ses som en bedrift.

Nu är det lite risk för wall-of-text syndrome, men senaste tidens osämja har berott väldigt mycket på avsaknaden och bristen på kommunikation, mellan members och members, officerare och officerare, men framför allt mellan members och officerare. Att det bildas grupper i gruppen är helt normalt, det kommer man inte ifrån, men tricket är att få alla att kunna funka med alla. Att helt enkelt lösa problem på plats istället för att de ska få ligga och gro och växa sig till något större.
Vi är nere i en svacka just nu, det ska erkännas, men har man nått botten finns det bara en väg att gå, och det är upp. Men ska vi komma dit så måste väldigt mycket klaffa. Jag med flera vill ha tillbaka den genommysiga stämning som alltid har löpt genom HsT (även Grotesque också för den delen) som en röd tråd.

Det känns som att detta ämne måste diskuteras mer. Ledsen för off-topic, men jag kände att det här behövdes sägas, och jag ber om ursäkt för att jag tog det i din ansökan Razz

I alla fall, innan du kan få något slutgiltigt svar så måste jag höra med de andra.

Väl mött Smile

Riktigt bra skrivet Bexxie!
Michaaj
Michaaj
tar sig tafatt fram
tar sig tafatt fram

Antal inlägg : 25

Inlägg  Zysh i mån okt 10, 2011 12:21 pm

Oumerta, jag var jävligt taggad när jag skrev application. Du är den sista personen på hela jorden som ska kritisera dig på denna topic.
Vill man ha kul när man lirar wow så får man försöka göra det bästa av det. Det man kan börja med är att försöka leta sig in en guild man känner sig hemma i. Jag menar, Känner att eftersom jag var med i tältet i lite mindre än 6 månader och varit aktiv under alla dessa månader förutom enstaka veckor så är väl en relation till Officers en fot in istället för att visa sig positiv som en nykomling. Jag hade tänkt raida lite casual sådär. Sen så ska du inte ens peta eller ge kritik i en application. Du är inte ansvarig för rekrytering. Så stig ner från din lilla häst och skärp till dig för fan.

Men du kan ta dig någonstans där solen aldrig skiner.

Lägger wow på hyllan för tillfället. Vi lär väl höras inom en snar framtid endå!

Med vänliga Hälsningar

Zysh.

PS Oumerta du suger.
Zysh
Zysh
är skapligt duktig
är skapligt duktig

Inlägg  Gäst i mån okt 10, 2011 8:56 pm

Hej!

Ledsen för den långa väntan på svar.

Declinar dig då du ändå inte kommer att vara aktiv om du "lägger wow på hyllan".

Puss och Kram,
Olivía

Gäst
Gäst

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet