Ervon - Resto Druid [Declined]

Gå ner

Ervon - Resto Druid [Declined] Empty Ervon - Resto Druid [Declined]

Inlägg  Ervon i ons maj 05, 2010 4:30 pm

Character Name:
Ervon

Class:
Druid

Level:
80

Main Spec:
Resto

Off Spec:
PvP resto lol, men feral gear finns på banken

Armoury Link:
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Ervon

Alts:
Level 57 warrior som jag levlar för att tanka och en 80 priest på Daggerspine EU

Raid Experience:
Vanilla: MC, Onyxia och BWL
TBC: Upp till Black temple. Clearade thrashen i sunwell en gång om det räknas?Razz
WotLK Naxx, Sarth, Maly, Första halvan av Ulduar och hela ToC. Har varit casual och afk en stor del av WotLK så inget fint att säga om denna tid.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1.Previous Guild(s):
Började karriären på Sylvanas, spelade mest i ett guild som hette N E M E S I S. Under TBC flackade jag runt lite men raidade med ett guild här på Outland, Zeus, från SSC upp till början av BT innan jag var tvungen att gå afk då RL kallade.

2. Why did you leave your previous guild(s):
N E M E S I S sprack isär, Zeus lämnade jag pga RL och mindre guilds har jag lämnat för många olika anledningar men iaf aldrig för att jag var för dålig ( sa de till mig iaf)

3. Why are you applying to Grotesque?:
Ett helsvenskt, halv-casual guild? Varför applyade jag inte för en vecka sedan?

4. Do you know anyone in the guild?'
Tvärr inte men ser fram emot att göra det!

5. Do you know have family/ RL Friends in the guild?
Nej:(

6. Are you applying to other guilds at the moment?
Nej

7. Do you have sole access to your account, or do other people (eg, sibling, friend, spouse) have access to it?
En kompis kan mitt lösenord etc. men han är aldrig inne och spelar. Jag har hans också så om han kidnappar mitt account tar jag hans och han har bättre gear än jag:)

8. Have you read the guild rules and the raiding rules?
Jadå och det var ju inget alltför chockerande. 3 dagar i veckan, DKP i 25 manna (som ni inte kör) etc.

9. Are you applying for raider rank or a casual member?
Jag villa döda monster =)

RAID TEAM QUESTIONS (Not necessary for people applying for a social spot)

10. Can you tell us a little of what kind rotation your are using?
jag är healer, ingen rotation där. Spamma rejuvenation när raid dmg är på väg och håla rejuv+regrowth på tanks hela tiden och kasta några nourish när det behövs. Wild growth naturligtvis. Om mycket tankdmg är på väg lägg upp lifeblooms.

11. Can you attend our raid times from start to finish, without needing to take prolonged breaks for meals?
Jadå, det kan jag allt. Det finsn bara ett problem: På måndagar är jag inte tillgänglig. Söndag och onsdag är dock perfkat för mig att raida på!

12. Are you willing to put effort into raiding, buying/creating your own food and pots and reading up on tactics?
Naturligtvis, deta är inte mycket job alls nu längre. Jag håller som bäst på att levla fishing och cooking för att kunna göra fish feasts, något som alltid uppskattas:)

13. Do you have a basic knowledge of other classes then your own, which can be of use when learning encounters ?
Ohh ja, under Vanilla och TBC spelade jag paladin så den klassen kan jag. Jag gillar också att hänga runt på wow forum och vet bästa speccen för alla klasser och hur de skall gema/vad deras rotation är. De klasser jag själv spelat på maxlevel (60, 70 eller 80) är: Paladin, Priest, Warrior, hunter och naturligtvis druid.

14. Do you have Ventrilo and the basic raid addons installed - please list the raid addons you have :
Ventrilo har jag och en helt fungerande mic som jag gärna använder.
Listan över mina addons är för lång för att räkna upp här, jag gillar addons och att skapa mina egna UI's. DBM, Recount och omen är alla installerade tillsammans med en mängd addons som gör saker lättare att se såsom Grid, ForteXorcist, Pitbull Unitframes, bartender osv.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Your Age:
17 (18 i augusti)

Your Nationality:
Svensk:)

Do you have Vent?:
Japp, och gillar att prata (inte under HM progression dock:D)

What do you think you can add to our Guild ?: Twisted Evil Twisted Evil
Jag kan ta med mig erfarenhet och en positiv attityd till guildet vilket jag tycker är väldigt viktigt då man inte kommer någonstans om man blir ledsen efter 5 wipes. Jag gillar en challenge och ger alltid 110% om jag vill göra något.

Personliga rader:
Jag hoppas att jag får komma med i guildet, inte bara för att slippa failpuggar utan också för att jag vill raida med ett gäng jag känner då detta är det roligste med WoW, att sitta och snacka skit medan man iceblockar på Sapphiron.

Ha det!'

//Knight-Captain Ervon

Ervon
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1

Till överst på sidan Gå ner

Ervon - Resto Druid [Declined] Empty Sv: Ervon - Resto Druid [Declined]

Inlägg  Suthla i tor maj 06, 2010 8:44 am

Tjenare Ervon

Tack för din ansökan, vi skall ge dig ett svar så snabbt som möjligt.

Mvh
Suthla
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264

http://hots.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Ervon - Resto Druid [Declined] Empty Sv: Ervon - Resto Druid [Declined]

Inlägg  Suthla i fre maj 07, 2010 5:24 pm

Hejsan Ervon