Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hitro - Mr Mage [Accepterad]

2 posters

Gå ner

Hitro - Mr Mage [Accepterad] Empty Hitro - Mr Mage [Accepterad]

Inlägg  Hitro sön okt 09, 2011 7:29 am

Din karaktärs namn: Hitro

Klass: Mage

Level: 85

Main Spec: Arcane

Off Spec: Frost

Proffessions (med skill): 525 tailoring och 525 fiske

Armorylänk: Armory har tydligen inte uppdateras än. Gjorde nämligen en transfer till Outland igår.Smile

Tidigare raiderfarenheter:
MC, BWL, AQ20, Karazhan, Gruul, Maggy, MH, SSC, TK, Naxx, Ulduar, ICC, BOT, BWD, 2/7 FL. Har jag med mig i min ryggsäck.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): CSI Azeroth

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: En grupp med dryga holländare. Sjukt skillade men en attityd inte passade mig.

3.Varför ansöker du till HsT: Känns som en skön guild med trevliga lirare. Smile

4. Känner du någon i HsT: Tyvärr inte. Men har inget emot att lära känna hela bunten!

5. Hur hittade du till oss: En paladin lirare stod i IF.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Japp delar inte kontot med någon.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Det första man gör. Så ja det har jag gjort.

8. Ansöker du som raider eller casual: Casual till en början.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 20

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: Många skratt och roliga stunder.Smile




Hitro
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 11-10-08

Till överst på sidan Gå ner

Hitro - Mr Mage [Accepterad] Empty Sv: Hitro - Mr Mage [Accepterad]

Inlägg  Bexxie sön okt 09, 2011 10:02 am

Tjena! Eftersom du bara ansöker som casual så är du välkommen in i tältet! Hugg tag i en aktiv officer bara så får du en inv..


//Bexx
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet