Tharx - Bloodfeather [Decline]

Gå ner

Tharx - Bloodfeather [Decline]

Inlägg  TharxBloodfeather i tor okt 27, 2011 10:08 pm

Din karaktärs namn: Tharx

Klass: Deathknight

Level: 85

Main Spec: Frost

Off Spec: Blood

Proffessions (med skill): Mining 525, Fishing 525 - resten inget av värde ^_^

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/bloodfeather/Tharx/simple (kan vara så att "waisten" står osockad men är självklart både enchantad och innehåller 2st +40 str)

Tidigare raiderfarenheter: ICC, Naxx, Serpentshrine Cavern, BWD, BoT.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): <This isn't me> och nuvarande <Analog>

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Folket gearar tyvär inte upp eller pluggar taktikerna så när man väl kommer till bossen man ska ta ner måste man sitta i Teamspeak och förklara fighten för tanks, healers och dpserna xD =(

3.Varför ansöker du till HsT: Eftersom Dwoffy tipsade mig samt att jag skulle mer än gärna skulle hänga med i en svensk raiding guild som tar raidandet på allvar men även kan vara sköna och goa då raidandet är över Smile

4. Känner du någon i HsT: Dwoffy - Alex

5. Hur hittade du till oss: Dwoffy - Alex

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Bara jag!

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja!

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: Glad raider med en hel del humor ^_^

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Förstår inte riktigt frågan men av 100 % så: 90 % och upp

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Absolut!

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Priest

12. Har du ventrilo: Jajamän

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: DBM, Recount, Omen

14. Gradera din dator och internet från 1-10: Dator: 8 Internet: 10

Övrigt du vill lägga till: Har ingen avklarad progress i FL pga guild + pug som jag varit med i har inte pluggat taktikerna ^^ men jag är helt införstådd i både mekanikerna samt hur bossarna ska bli avklarade.

TharxBloodfeather
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Tharx - Bloodfeather [Decline]

Inlägg  Sonac i fre okt 28, 2011 2:05 pm

Tjena!

Vi ska diskutera din apply och återkommer med svar.

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232

Inlägg  TharxBloodfeather i fre okt 28, 2011 2:33 pm

Trevligt Smile

Dock blev jag bannad inatt pga att jag tydligen hade hackat. Vilket jag inte har gjort så blev lite förbannad men har kontaktat dem så vi får se hur det blir. Återkommer med information!

TharxBloodfeather
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2

Inlägg  Gäst i ons nov 02, 2011 9:58 pm

Hörde att du blivit Perm. bannad.

Finns inte mycket att göra då.

Lycka till!
-Olí

Gäst