MM hunter apply till guilden (Accepted)

Gå ner

MM hunter apply till guilden (Accepted)

Inlägg  Goofyx i tor nov 10, 2011 7:56 pm

Din karaktärs namn: Goofyx

Klass: Hunter

Level: 85

Main Spec: Marksman (PvE)

Off Spec: Marksman (PvP)

Proffessions (med skill): Herb och Skinning.

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Goofyx/simple (Förmodligen i PvP gear:D )

Tidigare raiderfarenheter: Raidat ungefär sen Wotlk. med 11/12hc i ICC. Sen Cata har jag kört lite raids här och där. 6/7 Bwd - 4/4 Bot (1/4hc) - 2/2 Twf. Körde bara dem innan nerfen kom sedan dess sluta jag där. Denna patch 7/7 Firelands Normal. Tyvärr ingen HC än för har haft mycket fokus i PvP.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Until Yesterday

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Det är en ny PvP guild där jag fortfarande har min Boomkin druid för Rbgs:) Så min hunter är mest där som reserv.

3.Varför ansöker du till HsT: Hörde att de va en riktigt go guild där jag hoppas att jag kommer passa in. Tycker om att raida för övrigt och även att det är en svenskguild gör det så mycket bättre. Det är väl mest därför och tyckte de lät som den passa mig bra:)

4. Känner du någon i HsT: Nej jag känner faktiskt ingen. Har sett någon i en raid nångång och alla jag träffat verkar väldigt snälla och sociala:)

5. Hur hittade du till oss: Såg i trade chatten.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Nej det är endast jag som har tillgång till mitt konto:)

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja jag har läst dem och tycker de låter kanon!

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 17. Vet att dem flesta vill ha 18+ men vill inte ljuga!

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: En aktiv hunter som ställer upp så mycket jag kan och får i raids och även andra saker.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Så mycket jag kan förståss. 2-3 gånger i veckan minst.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Självklart!

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Ja.

12. Har du ventrilo: Ja.

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: DBM och Omen. Har även andra addons som inte är "raidaddons".

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 8

Övrigt du vill lägga till: Hoppas bara jag kommer in och får lära känna lite nya spelare på denna server eftersom jag är ny:) Skulle va riktigt kul och få joina. Ha de gött!

Goofyx
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3

Till överst på sidan Gå ner

Sv: MM hunter apply till guilden (Accepted)

Inlägg  Atombulle i fre nov 11, 2011 4:08 pm

Tjenare.

Logga gärna ut i ditt Pve gear så man får se hur det ser ut Very Happy

//Atom
Atombulle
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 53

Inlägg  Goofyx i lör nov 12, 2011 2:25 pm

Aa ska göra de! Smile

Goofyx
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Inlägg  Yogï i mån nov 14, 2011 4:15 pm

När fyller du 18?
Yogï
Officer
Officer

Antal inlägg : 112

Inlägg  Goofyx i mån nov 14, 2011 6:09 pm

i augusti nästa år. men är 18 så viktigt så skippar jag nog. tack i alla fall!

Goofyx
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Inlägg  Yogï i mån nov 14, 2011 8:49 pm

Vi har diskuterat din apply och du är välkommen till tältet.
Dina meriter ser mycket bra ut, men då du inte är 18 fyllda kommer vi förlänga din trial period tills vi är säkra på hur du fungerar i raids med oss.
Vi hoppas du vill komma med ändå, din förlängning som trial är bara en försikthetsågärd, och så fort vi lärt känna dej kommer du få samma snälla behandling som alla andra=)

/w en officer för inv Smile
Yogï
Officer
Officer

Antal inlägg : 112

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet