Disc/Holy Priest visar intresse för trial spot [Accepted]

Gå ner

Disc/Holy Priest visar intresse för trial spot [Accepted]

Inlägg  Fatcaz i mån nov 21, 2011 6:24 pm

Din karaktärs namn: Fatcaz

Klass: Priest

Level: 85

Main Spec: Disc

Off Spec: Holy (shadow atm, då jag lirar PuGs endast)

Proffessions (med skill): Har JC, Engi, Tailoring och Inscr 525/525 på blandade gubbar, inte haft tid att levla upp på denna just nu, kommer dock göra det så fort som möjligt.

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Fatcaz/simple

Tidigare raiderfarenheter: Raidat genom hela Vanilla i en av dåvarande servern Dunemauls bästa guilds The Ancient, dvs ZG, AQ20, AQ40, MC, BWL och Naxx. Slutade spela i TBC, började igen i Wotlk, lirade dock endast PuGs då jag ej hade tid för full time gaming, körde igenom hela Naxx, toc10, toc25, RS, ICC och toc10 hc, toc25 hc och några bossar i ICC hc också. Börjat lira lite seriöst nu igen dock i cataclysm, men började för någon vecka sen. Hunnit PuGa igenom TOT4W, BOT, BWD och 2/7 FL. Har dock erfarenhet fram till 6/7, då jag lirat på en kompis konto. Observera att jag inte lirat seriöst i en guild sen vanilla.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): The Ancient

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Tyckte inte om förändringarna i TBC och slutade därmed spela helt.

3.Varför ansöker du till HsT: Jag har forskat mig igenom eran sida och ni verkar vara en perfekt guild för mig då ni verkar vara seriösa, skillade och ville dessutom pröva på något nytt (svensk guild).

4. Känner du någon i HsT: Nej det gör jag inte.

5. Hur hittade du till oss: Forskat runt bland guilds på Outland och landade tillslut hos er.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Endast jag.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja det har jag.

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 20

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: Jag kommer att erbjuda er med framgång, skills, brainstorming och en stor del i den sociala aspekten.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Kommer att planera mitt schema efter erat.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Ja, tar inga längre pauser under raids. Tycker det är roligare att pumpa på när man ändå är varm i kroppen så att säga.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Ja det har jag, då jag mestadels ägnat min tid åt levling i CATA samt LK, har 8 classes mellan leveln 80-85.

12. Har du ventrilo: Ja det har jag.

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: Deadly boss mods och Recount.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 9,5. 100 MB Fiber från telia och datorn är en stabil burk.

Övrigt du vill lägga till: Det vanliga, tack för att ni tar er tid till att titta igenom min apply och jag hoppas ni finner en gnutta intresse för mig då jag är väldigt engagerad i att få pröva på hos er. Tack på förhand!
Hälsningar,
Fatcaz

Fatcaz
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Disc/Holy Priest visar intresse för trial spot [Accepted]

Inlägg  Baltica i tis nov 22, 2011 10:02 am

Tack för din apply, vi hör av oss inom kort Wink

/Baltica

Baltica