Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Fizzna - Protection Warrior [Accepted]

3 posters

Gå ner

Fizzna - Protection Warrior [Accepted] Empty Fizzna - Protection Warrior [Accepted]

Inlägg  Fizzna mån nov 21, 2011 7:49 pm

==========================================================

Din karaktärs namn: Fizzna

Klass: Warrior

Level: 85

Main Spec: Protection (Tank)

Off Spec: Fury

Proffessions (med skill): Blacksmith och Mining 525

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Fizzna/simple
Är i Fury gear atm, borde uppdateras till tanking gear strax.

Tidigare raiderfarenheter: Jag har Tankat ZG40, MC40 och en liten del av AQ40 under vanilla WoW tiden i servern Burning Legion. Under TBC clearade jag Karazhan och Gruul's Lair till jag slutade spela några månader.
Började spela igen när WotlK kom ut, raidade en hel del i ICC-10 Normal & Heroic med guildet: Bedlam och ICC-25 Normal & Heroic med Union guildets ledare Funkstar som ordnade seriösa PuG-raids varje vecka, jag var deras MT varje vecka. I Cataclysm har jag bara hunnit Puga Tot4w10, BoT10, BH10/25, BwD10(inte sista bossen) och FL 2/7(har erfarenhet av tredje också fast hade low grp).

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Last Hope of the Motherland-Burning Legion, Outcasts-Burning Legion, Bedlam-Outland och min nuvarande guild som är ganska oorganiserad.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Senaste seriösa va Bedlam, den vart disband pga Server byte.

3.Varför ansöker du till HsT: Jag orkar helt ärligt inte med flera Zandalari runs o Pug-raids så jag bestämde mig för att söka till er eftersom jag känt till er guild och progress sen sist jag spelade, svenskan är ett ganska stort plus Smile

4. Känner du någon i HsT: Kan hända att jag spelat med nån av era members men annars inte.

5. Hur hittade du till oss: Såg guild namnet på en utav era members så jag kollade upp er progress, såg att ni var en seriös guild så jag villa vara en del av det.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Japp, bara me myself.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja, jag har läst igenom dom.

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 23

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: Med min breda raiding erfarenhet känner jag att jag kan erbjuda er framgång och underhållning då jag har en ganska god humor Smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Varje dag tills vidare.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Ja.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Ja, har raiding erfarenhet som Mage, Priest, Druid och självklart denna.

12. Har du ventrilo: Nej, inget jag inte kan ladda ner med 200 mbit/s ;D

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: DBM, BiG Wigs, recount.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 9 dator med 200mbit/s Comhem bredband.

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Inte så mycket mer än att jag hoppas på att ni finner tid att läsa igenom min apply och att ni gillar den tillräkligt mycket för att öppna era dörrar för mig.
Jag ser fram emot av att höra från er och jag tackar i förhand! Smile
Fizzna out!


Senast ändrad av Sonac den tor nov 24, 2011 4:30 pm, ändrad totalt 2 gånger (Orsak för redigering : fin slipning)

Fizzna
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 11-11-21

Till överst på sidan Gå ner

Fizzna - Protection Warrior [Accepted] Empty Sv: Fizzna - Protection Warrior [Accepted]

Inlägg  Baltica tis nov 22, 2011 10:05 am

Tjena, vi ska kika närmare på din apply och återkommer inom kort!

/Baltica

Baltica
Officer
Officer

Antal inlägg : 92
Join date : 11-07-10
Age : 52
Ort : Gnesta

Till överst på sidan Gå ner

Fizzna - Protection Warrior [Accepted] Empty Sv: Fizzna - Protection Warrior [Accepted]

Inlägg  Sonac tis nov 22, 2011 7:20 pm

Tjena. Kommer erbjuda er en social spot tillsvidare tills ni fixat ert gear

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232
Join date : 10-05-09

Till överst på sidan Gå ner

Fizzna - Protection Warrior [Accepted] Empty Sv: Fizzna - Protection Warrior [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet