Natania och Nathaline - Ansökan till er trevliga guild som Social/Casual (Accepted)

Gå ner

Natania och Nathaline - Ansökan till er trevliga guild som Social/Casual (Accepted)

Inlägg  Natania i mån dec 05, 2011 11:22 pm

Våra karaktärs namn: Natania och Nathaline

Klass: Druid och Mage

Level: 85 / 85

Main Spec: Feral Dps och dps (inte så mycket annat att välja på för oss stackars magiker)

Off Spec: Resto

Proffessions (med skill): Båda är enchanter 525, sen mage tailor 525 och mining 525 för drullen.

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Natania/simple / eu.battle.net/wow/en/character/outland/Nathaline/simple

Tidigare raiderfarenheter: Jag, Natania, har faktiskt raidat en hel den, men det var några år sen. I TBC och sedan en del i Wotlk. I TBC körde jag också mage, men horde på shattered halls, har bland annat den "riktiga" zul aman björnen och "Hand of Adal" titeln. IRL har dock gjort att jag inte längre kan lägga ner lika mycket tid på spelet som förr om åren. Nathaline har inte så mycket raiderfarenhet.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Be Gone Pest, vi letade efter en lvl 25 leveling guild och hittade en.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Vi har inte lämnat än, men ämnar göra det så fort denna blir klar. Anledningen är att den är sjukt tråkig, ingen som snackar, ingen som gör nåt.

3.Varför ansöker du till HsT: Bra fråga, har sett er lite runtomkring, + att det är sjysst med ett helsvenskt guild.

4. Känner du någon i HsT: Inte än!

5. Hur hittade du till oss: Sett er springa runt.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Endast jag (alltså, han till sitt, jag till mitt).

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Eftersom det inte är planerat att raida, så nej på raidreglerna. Ja på guildreglerna.

8. Ansöker du som raider eller casual: Casual.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: Jag är 33, han 23.

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: 2 Trevliga killar som är positiva och gillar att ha kul när dom spelar. Smile

Övrigt du vill lägga till: Ser fram emot att få lära känna er bättre i guilden!

Natania
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Natania och Nathaline - Ansökan till er trevliga guild som Social/Casual (Accepted)

Inlägg  Yogï i tis dec 06, 2011 9:27 am

Tack för din / er apply. Vi återkommer med svar så snart vi kan //Angelface
Yogï
Officer
Officer

Antal inlägg : 112

Sv: Natania och Nathaline - Ansökan till er trevliga guild som Social/Casual (Accepted)

Inlägg  Atombulle i tis dec 06, 2011 9:47 pm

Tjenare.

Vi vill säga välkommen in i tältet till er båda som casual.

Släng iväg ett whisper till Atombulle, Blaizy, Baltica eller Baltazhar för en invite.

//Atom
Atombulle
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 53

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet