Mítsi - superpriest[Accepted]

Gå ner

Mítsi - superpriest[Accepted]

Inlägg  Mitsi i tor dec 08, 2011 6:43 pm

Din karaktärs namn:

Mítsi

Klass:

Priest

Level:

85

Main Spec:

Disc

Off Spec:

-

Proffessions (med skill):

Enchanting 490
Ska även skilla Alchemy

Armorylänk:

eu.battle.net/wow/en/character/outland/Mítsi/simple

Tidigare raiderfarenheter:

Jag slutade raida i 4.0 och hade då 12/12 normal, samt clearat hela Wrath med hm/hcs inräknat.
Har även kört 4/8 DS LFR, och typ 3/7 FL.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):

Miggade precis till outland med min lock, från Ravenholdt, och där var jag i bl.a. Diem Perdidi.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:

Tröttnade på WoW, samt att jag bytte server.

3.Varför ansöker du till HsT:

Verkar vara en trevlig guild (source: guild namn) samt att raidingtiderna passar mig utmärkt.

4. Känner du någon i HsT:

Icke.

5. Hur hittade du till oss:

Random druid som rekryterade i trade <.<

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det?

Endast jag.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem:

Ja.

8. Ansöker du som raider eller casual:

Vill se om det fortfarande är roligt att raida och skulle därför vilja testa några raids med er innan jag bestämmer mig.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder:

18

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT:

En skön snubbe som inte drar sig för att prata i micen, en riktigt bra PvE'are samt en till person för att fylla eran raidgrupp.

-------------------------------------------------------------------------------------

Då jag inte vet om jag Vill vara en raider än så svarar jag på dessa frågor som om jag skulle vara detta.

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids:

Ca 90-100%

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:

Kan hända att jag är tvungen att äta mitt i en raid men det tar isf 5-20min (beroende på typ av mat Razz)

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:

Kan det mesta om nästan alla klasser.

12. Har du ventrilo:

Ja.

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande:

DBM, recount, omen, samt flitigt användande av raidlogs.

14. Gradera din dator och internet från 1-10:

Tjaa, datorn klarar wow på ultra i 40fps (raidmiljö), och har skittele2 internet... Inga större störningar de senaste månaderna dock.
För WoW skulle jag nog sätta en 9a.
Övrigt du vill lägga till:

Har för tillfället i stort sett bara PvP-gear, men det är något som jag bara skulle behöva en helg för att byta ut till acceptabelt PvE-gear.

Lite background story om mitt forna raidande kan väl tilläggas.
Började raida mer seriöst i TotC, i en skitguild, redan i mitten av ICC var jag serverns bästa warlock, och raidade aktivt till precis innan 4.1 typ (körde igenom 12/12 normal som server second (efter Accidentally, som är en world top 30-40 guild) sen disbanda min dåvarande guild) och hade vid den tiden world top 10 DPS resultat som Warlock på i stort sätt alla T11 bossar. Är även Server first Death's Demise på min warlock, Lodaqt, Outland.

Dessutom kan jag raida på min warlock med, dock har den fortfarande t11 normal gear.

Mitsi
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Mítsi - superpriest[Accepted]

Inlägg  Baltica i lör dec 10, 2011 8:04 am

Tjena!

Vi har lite svårt att bedöma din gear då du är utloggad i PvP gear. Logga gärna ut i PvE gear så vi kan kika lite närmare på dig Smile

/Baltica

Baltica
Officer
Officer

Antal inlägg : 92

Inlägg  Atombulle i tis dec 13, 2011 9:50 pm

Tjenare.

Vi har valt att ta in dig som casual tills vidare, så du har lite tid att fixa upp din pve gear lite, för en eventuell trial spot.

Om du skulle vilja gå shadow som mainspec skulle det inte göra något Wink Wink

Hugg tag i Atombulle, Blaizy, Helgalen eller Baltazhar för en invite.

//Atom
Atombulle
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 53

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum: