Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Qzewins - Resto druid [Accepted]

5 posters

Gå ner

Qzewins - Resto druid [Accepted] Empty Qzewins - Resto druid [Accepted]

Inlägg  qzerichard mån dec 12, 2011 11:49 pm

Din karaktärs namn: Qzewins

Klass: Druid

Level: 85

Main Spec: Resto, men har inget problem med att rerolla boomkin.

Off Spec:Kitty men inget gear.

Proffessions (med skill): JC 515 Herb 525

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/stormscale/Dendrofili/advanced Nyss flyttat om armoryn har uppdaterat så bör länken vara såhär eu.battle.net/wow/en/character/outland/qzewins/advanced

Tidigare raiderfarenheter: Har spelat sen TBC men har ingen riktig raiderfarenhet där ifrån, I wotlk downade jag allt mestadels i pugs, men i slutet av wotlk det vill säga Halion-ICC så gick jag med i en guild som hette Sanctum och vi lyckades bättre än förväntat allt gick ner för oss och vi slutade som första 10 man guilden att downa LK hc på realm Bloodfeather. I början av cata åkte jag på semester den första månaden och när jag kom hem hade guilden disbandat 2 dagar innan pga folk slarvade med allt mellan himmel och jord och ledaren helt enkelt inte orkade med. Så jag joinade en ny guild direkt när jag kom hem och tog ner al akir med grönt gear sen tog jag uppehåll i 3 månader. Var inte riktigt så aktiv med själva bot bwd och den delen, visst jag downade allt i normal men hur svårt var det att pugga. Och sist men inte minst Firelands där jag slutade med 2/7 hc på druiden och 3/7hc på Roguen. Nu i DS har jag bara kört igenom alla bossar via LFR.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Ingen på Outland men Swedish Pagans på Stormscale spelade mest på min rogue dock.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Folk hade fel inställning för att komma någon vart speciellt dom som styrde guilden. Dom litade mer på sina mattematiska uträkningar dom slängde ihop om gear osv på 1 minut än folk som spelat sin klass i 3-5 år och kunde varenda liten skråma om sin klass.

3.Varför ansöker du till HsT: Vet inte riktigt ni värkar ha roligt ihop veta vad ni håller på med och ska börja med 25 man vilket är awesome. Samt att jag är en hjälte som är sugen på att ta tältet och dra någonstans.

4. Känner du någon i HsT: Nope

5. Hur hittade du till oss: Dilex sökte folk i trade.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Japp, och har authenticator med.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Självfallet.

8. Ansöker du som raider eller casual: Givetvis raider man vill ju gå all in liksom.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 17

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: Inte så mycket faktiskt, en snubbe som kan sin sak.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: 100%

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Brukar vara han som sitter kvar och väntar på att alla ska komma tillbaka.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jag kan rogue riktigt bra, sen pvpar jag en del på roguen så kan nog dom flesta klasser hyfsat.

12. Har du ventrilo: Ja

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: Recount, inte bara för att se vilken healing jag pressar och vad dpserna gör men också för att se hur andra druider healar, och kanske lära mig någonting av hur dom gör. Deus Vox encounters, vissa kommer nog undra vad det är men man kan beskriva det som DBM fast dubbelt så bra. Har inte så mycket mer som är nödvändiga jag vill ha det cleant jag vill inte wipa en grupp pga av ett addon som är i vägen eller något liknande. Jag fokuserar mer på Keybindings m.m att kunna när det behövs få ut min char ifrån skit på marken eller något så snabbt det bara går därför har jag bindat om A och D till Strafe istället för Turn... Vem vill vara killen som Keyturnar ur saker liksom... Macros är också en viktig del jag fokuserar på hinna göra saker fort utan att behöva klicka eller sånt skräp.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 6, men tar nog och inhandlar en Taurus Ultra i sommar och då blir det en klar 11a.

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till: Jag tycker kaffe koppen med stjärnorna på passar bäst till raidkaffet.

qzerichard
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 11-12-12

Till överst på sidan Gå ner

Qzewins - Resto druid [Accepted] Empty Sv: Qzewins - Resto druid [Accepted]

Inlägg  Atombulle tis dec 13, 2011 9:38 pm

Tjenare.

Kul att se en välskriven apply Very Happy

Vi ska diskutera din apply och återkommer med svar inom kort.

//Atom
Atombulle
Atombulle
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 53
Join date : 11-05-14

Till överst på sidan Gå ner

Qzewins - Resto druid [Accepted] Empty Sv: Qzewins - Resto druid [Accepted]

Inlägg  qzerichard ons dec 14, 2011 2:15 am

Låter fint, jag har fått 2 LFR tokens legs och shoulders + offhand till resto men jag väntar med att lämna in shoulders och legs tills jag vet om jag ska vara boomkin eller resto.

qzerichard
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 11-12-12

Till överst på sidan Gå ner

Qzewins - Resto druid [Accepted] Empty Sv: Qzewins - Resto druid [Accepted]

Inlägg  Sonac ons dec 14, 2011 5:14 pm

Välkommen in i tältet wispra Helgalen, Blaizy, Atombulle Baltazhar för inv eller fråga nån i guildet efter en officer.

kör som resto o OS boomkin

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232
Join date : 10-05-09

Till överst på sidan Gå ner

Qzewins - Resto druid [Accepted] Empty Sv: Qzewins - Resto druid [Accepted]

Inlägg  Baltica ons dec 14, 2011 5:14 pm

qzerichard skrev:
Övrigt du vill lägga till: Jag tycker kaffe koppen med stjärnorna på passar bäst till raidkaffet.

Bästa kommentaren på länge!! <3

Baltica
Officer
Officer

Antal inlägg : 92
Join date : 11-07-10
Age : 52
Ort : Gnesta

Till överst på sidan Gå ner

Qzewins - Resto druid [Accepted] Empty Sv: Qzewins - Resto druid [Accepted]

Inlägg  Dilèx tor dec 15, 2011 5:00 pm

Sonac skrev:Välkommen in i tältet wispra Helgalen, Blaizy, Atombulle Baltazhar för inv eller fråga nån i guildet efter en officer.

kör som resto o OS boomkin



Planer på att byta ut din älskling? ;o </3

Dilèx
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 30
Join date : 11-10-22
Age : 30

Till överst på sidan Gå ner

Qzewins - Resto druid [Accepted] Empty Sv: Qzewins - Resto druid [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet