Bendoverx Combat rogue[Accepted]

Gå ner

Bendoverx Combat rogue[Accepted]

Inlägg  Bendoverx i ons dec 21, 2011 11:38 am

[IRL Information]
* Namn & Ålder: Olle, 17 vårar

* Vart du kommer ifrån & vart du bor: Stockholm, bor också självklart i huvudstaden

* Berätta lite om dig själv: Tung grabb som har lirat wow sedan 06-07. Går I plugget 5 dagar i veckan samt jobbar 2 dagar i veckan, på min fritid lirar jag lite boll med boysen samt glider runt på world of warcraft. Annat fritids intresse jag har är musik då jag brukar producera lite. Skön, lugn och snygg skulle jag beskriva mig själv som, tycker om att hänga i vent samt guild chatt för att surra lite med grabbsen men under raids tycker jag att man lika gärna kan ge fullt fokus på uppgiften då man får ut mer av spelet på det sättet.

[In-Game Information]
* Karaktärsnamn & Level:Bendoverx level 85

* Klass, Mainspec & varför du speccade just så: - Rogue, Jag spelar Assasination med builden 31/2/8. Jag har precis kommit tillbaka efter en rätt så lång break, när jag sist spelade vilket var under Tier 11 så var Assasination helt överlägset. Nu så funderar jag på att byta till Combat då det är att föredra i raids enligt mig. När jag byter till combat kommer jag ha nytta av mina daggers då det ökar 45 % dmg med SS och RVS.

* En länk på ditt UI du tänker använda: .imageshack.us/f/52/wowscrnshot120711171416.jpg/

* En uppdaterad länk till Armory med din Mainspec samt Raiding gear:Kunde inte post om linken var kvar! Kolla bara efter BENDOVERX @ Outland EU !OBS! Sitter på 1500 Valor Points också som jag inte hunnit spendera ännu, och har inte heller kört veckans raids varken i LFR eller normals. Och ännu finns BH att hämta, Hoppas att gearet inte står ivägen då jag anser att jag jobbar fullt ut med det dag och natt. Tack!

[Guild Information & Övrigt]

* Varför vill du vara med i Fatalis?: För jag är extremt intresserad av erat konsept med nordiska människor. Har alltid varit intresserad av en svensktalande guild och när jag såg att ni hade så bra progress också så blev jag genast intresserad och gick till er hemsida. Tyckte den var väldigt bra gjord och enkel att hitta på. STORT + med att man kan matcha karaktären till hemsidan!! Förutom det verkar ni väldigt organiserade och har roligt, läste en del i chatten och verkar finnas en del goa gubbar.

* Vad förväntar du dig av Fatalis som guild?: Att ha jävligt roligt, progressa och trivas i en guild som är stabil. Jag spelar tävlingsinriktat för jag tycker det är kul och intressant och det tror jag absolut ni kan erbjuda mig.

* Vilka guilder har du varit med i och varför lämnade du: Sprillans ny på Outland, miggade från Sunstrider Horde. Där jag spelade i Venom (detta var då alltså i december till mars). Venom var top 5 raiding guild innan vi splittades. En väldigt stabil och trevlig guild med väldigt bra progress för den korta tid som guilden fanns i Cataclysm. Innan det var jag med i guilden Requiem på Kor´gall eu Horde som också var en trevlig guild som gick ner från semi hardcore till soft raiding och därför valde jag att lämna.

* Dina raiding erfarenheter (gärna detaljerat):

TBC: Raidade inte, dödade endast Grul.

WotLK: TOGC 25 man - 4/5

ICC 25 man normal 12/12

ICC 25 man Heroic 9/12

Ruby Sanctum 25 man normal 4/4

Ruby sanctum 25 man Heroic 3 % wipe.

Cataclysm: BoT 25 man Normal 4/4

Bot 25 man Heroic 2/4

ToTFW 25 man Normal 2/2

BD 25 man normal 6/6

BD 25 man Heroic 1/6 (maloriak innan nerf, datum = 08/03/11)

Observera datum! Hade dödat alla normals I februari, och efter det väldigt långsam progress på heroics då Venom långsamt dog ut.

Dragon Soul = 7/8, Gjorde en egen pug och dödade 3 stycken "riktiga" bossar här i veckan. Resten har jag dödat med LFR som är ett skämt, men för att styrka min nuvarande progress så kan jag även berätta att jag dödat alla 8 bossarna på PTR.

* Känner du någon i Fatalis som kan rekommendera dig?: Nej tyvärr

* Har du någonting övrigt att tillägga?: Tackar så mycket för att ni har valt att läsa min application och hoppas självklart på possitivt svar, Har varit tillbaka nu från ett lång uppehåll och under den korta tiden ( 3 dagar) så känner jag verkligen att jag saknar en bra guild. Jag hoppas att mitt gear inte ska vara iväg för att ge mig chansen då ni ska veta att jag jobbar varje dag med att förbättra det och ber absolut inte under några som helst omständigheter om boost eller att ni ska gear upp mig. Tar själv det ansvaret. Men hoppas absolut på en plats då jag kan spendera den närmsta veckan med att förbättra mitt gear och output så snabbt jag kan genom kanske en allt raid samt ett evigt spamm i dungeons.

Ska försöka lägga upp en Logg under veckan.

MVH Olle, Bendoverx

Pratade med en mage i eran guild, och berättade helt enkelt hur det var. Jag är relativt ny på servern. Har inte funnit mig en guild ännu och lagt upp runt 10-20 applications per vecka. Frågade om det var lungt om jag länkade denna från Fatalis och han tyckte det var okej. Magen jag pratade med hette något liknande Balthazar eller så. Hur som helst, denna är en vecka gammal så nytt gear samt ändrat specc. Men allt finns såklart på Armory länken, Tack och hej!

Bendoverx
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Bendoverx Combat rogue[Accepted]

Inlägg  Sonac i tor dec 22, 2011 7:04 pm

Välkommen in i tältet wispra Helgalen, Blaizy, Atombulle Baltazhar för inv eller fråga nån i guildet efter en officer.

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet