Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Combat Rogue ilvl 388 ansöker![Accepted]

2 posters

Gå ner

Combat Rogue ilvl 388 ansöker![Accepted] Empty Combat Rogue ilvl 388 ansöker![Accepted]

Inlägg  Naleana tis jan 03, 2012 2:25 pm

Din karaktärs namn:

Klass: Rogue

Level: 85

Main Spec: Combat

Off Spec: Sub

Proffessions (med skill):Alchemy(525) Leatherworking(525)

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Naleana/advanced <--- Verkar buggad har 2x 397 daggers (Fear, Vengeance) ilvl 388 i pve gear.

Tidigare raiderfarenheter: I princip allt upp till 7/8 i DS 10normal. 8/8 i LFR. Whipat på DW normal 5-10% 5ggr. Så vet i princip hur den fighten funkar! Alla har olika tacts! Smile

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Annars server!

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Bytte server då det visade sig att jag hade mer irl polare på outland!

3.Varför ansöker du till HsT: Jag sökte i trade kanalen efter en guild som helst va svenskar med min progress, och en kille från eran guild vid namn botanik gav mig tipset om att söka!

4. Känner du någon i HsT: Tyvärr inte!

5. Hur hittade du till oss: Via Botanik! Smile

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det?
Ett mycket värdefullt konto med ca 12500 achivements 117mounts 130+ companions och 59exalted factions, tror jag låter det vara för mig själv! Smile
Svaret är att endast jag har tillgång till det!

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja!

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider!

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 25

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT:
Då botanik inte redigt visste ifall ni hade en rogue så erbjuder jag här med en väldigt lyhörd och lättlärd rogue lirare som är trevlig att ha och göra med! Smile
Kan ta kritik om någon anser att jag gör fel, och tar mig lärodom där efter! Smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids:
Givetvis vill jag komma varje dag, men då jag har sambo och ett jobb som innebär övertids timmar i mitt eget befogande jag väljer alltså själv när jag behöver övertid eller inte så väljer jag att säga 2 dagar i veckan i denna apply, men det kan lika gärna bli 3 dagar i veckan!

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:
En puss på kärringa i soffan behövs för att hon ska hålla sig lugn, och ett toa besök är i princip vad jag behöver Smile

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:
Jag har spelat holy paladin som main ett tag innan, men inget jag vill lära ut då jag inte är helt 100% på klassen i nya raids själv Sad

12. Har du ventrilo:
Ventrilo och headset!

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande:
DBW, OMEN, SKADA!

14. Gradera din dator och internet från 1-10:
8

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till:

Inget speciellt, jag är öppen för frågor! Smile

Mvh!

Naleana
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 12-01-03

Till överst på sidan Gå ner

Combat Rogue ilvl 388 ansöker![Accepted] Empty Sv: Combat Rogue ilvl 388 ansöker![Accepted]

Inlägg  Naleana tis jan 03, 2012 2:25 pm

Karaktärens Namn: Naleana

Glömde det längst upp där! Smile

Naleana
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2
Join date : 12-01-03

Till överst på sidan Gå ner

Combat Rogue ilvl 388 ansöker![Accepted] Empty Sv: Combat Rogue ilvl 388 ansöker![Accepted]

Inlägg  Sonac ons jan 04, 2012 6:06 pm

Välkommen in i tältet wispra Helgalen, Blaizy, Atombulle Baltazhar för inv eller fråga nån i guildet efter en officer.

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232
Join date : 10-05-09

Till överst på sidan Gå ner

Combat Rogue ilvl 388 ansöker![Accepted] Empty Sv: Combat Rogue ilvl 388 ansöker![Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet