Skumtoomten - arms/prot warrior

Gå ner

Skumtoomten - arms/prot warrior

Inlägg  Skumtoomten i lör feb 11, 2012 6:55 pm

Din karaktärs namn: Skumtoomten (har även en dk, pala, druid och rogue)

Klass: Warrior

Level:85

Main Spec: Protection

Off Spec: Arms (PvP)

Proffessions (med skill): Maxad JC och Alchemy

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Skumtoomten/advanced

Tidigare raiderfarenheter: Började spela sen vanilla/tidig TBC, dock inte med denna warrior. Har nog dödat allt som går att döda förutom Cata HC Ragnaros och Madness normal

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Skill Capped EU, Xeon, Vegéance, Honor Capped

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Ingen som helst aktivitet. Som högst 5 medlemmar online, alla lika tysta som en död döing.

3.Varför ansöker du till HsT: Blev rekomenderad av min irl-kompis "Cevemy/Quaddle" som tidigare raidat en del med er Smile Har också märkt att ajg spelar mycket bättre och bekvämare med svenskar, man får en helt annan förståelse för varandra och kan helt enkelt ha roligare när man spelar Smile

4. Känner du någon i HsT: Tror inte det, förutom Cevemy, som nu slutat med WoW

5. Hur hittade du till oss: Se fråga 3 Smile

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Bara jag.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja

8. Ansöker du som raider eller casual: Jag studerar på International Baccalaureate, en väldigt krävande linje, därför kommer jag rätt sällan ha möjlighet att raida till 22:00 på vardagar. Jag hoppar gärna in om någon saknas eller på helger (om jag är hemma då dvs). Tillsvidare skulle jag rekommendera er att rekrytera mig som casual, men det är upp till er Smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: En trevlig, mogen (?), kille som älskar "den svenska atmosfären" när man spelar WoW (se ovan), därför hoppas jag att vi kan ha roligt tillsammans Smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Jag svarar ändå på dessa frågor, då jag kan raida med er, dock inte regelbundet.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Ja

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Har som sagt 85 warrior, 85 druid, 85 DK, 85 paladin och 60 rogue. Har spelat warrior sedan tidig TBC och kör mycket PvP, vilket gör att jag automatiskt kan de flesta kalssers spells och mechanics.

12. Har du ventrilo: Vent, TS, Mumble you name it (det är väl inget fel på den inbyggda voice chatten i WoW eller? Very Happy )

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: DBM, omen, xperl

14. Gradera din dator och internet från 1-10: Dator: 10 internet 7
Övrigt du vill lägga till: Lite roligt om mej är väl att jag kan prata ryska och tyska, utöver svenska och engelska (dock inte ryska flytande). Jag spelar piano och gitarr, kan även spela trummor och bas. Är relativt duktig i Sony Vegas och Photoshop, så eventuella screenshots/filmer kan jag ta hand om Smile

Skumtoomten
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Skumtoomten - arms/prot warrior

Inlägg  Baltica i tis feb 14, 2012 12:09 pm

Du är välkommen in i tältet!
Skicka ett /w till Blaizy, Baltazhar, xcentrique eller Helgalen för en invite!

Baltica
Officer
Officer

Antal inlägg : 92

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet