Tarmbesvär ele/resto shammy

Gå ner

Tarmbesvär ele/resto shammy

Inlägg  Tarmbesvär i tor feb 16, 2012 11:50 am

Din karaktärs namn: Tarmbesvär

Klass: Shaman

Level:85

Main Spec: Elemental

Off Spec: resto atm. har även ench gear dock pvp gear

Proffessions (med skill): JC och engi dock ingen hög skill i någon av dom

Armorylänk: Kan inte lägga upp en länk. Funkar ej

Tidigare raiderfarenheter: Har raidat en del förr. kommer dock inte ihåg vilka raider. för jag har haft ett uppehåll och jag har jävligt dåligt minne. Tror Bullen vet mer vad jag har gått än vad jag själv vet:P

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Kommer inte ihåg

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Dom var bara ett levling guild typ.

3.Varför ansöker du till HsT: Är sugen på att testa på att raida igen. Sen har jag hört att ni är ett bra guild

4. Känner du någon i HsT: Jag är irl polare med Atombulle, sen känner jag även Nallephull

5. Hur hittade du till oss: Genom Atombulle

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Jag och Atombulle

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Har itne läst igenom det än, får göra det.

8. Ansöker du som raider eller casual: Jag hade tänkt att börja som casual. Men förhoppningsvis sen när jag får bättre gear att kanske börja raida lite lätt med er

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 24

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: Sjuk humor, en trevlig prick och såklart en massa tarmbesvär

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids:Eftersom jag jobbar 2 skift, varannan vecka

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Jo

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: jo

12. Har du ventrilo: jo

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: Inga atm

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 8

Övrigt du vill lägga till: Fyllde i raidfrågorna bara så ni kan se lite hur det ligger till om jag får plats i raids senare.
Ha dé

Tarmbesvär
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Tarmbesvär ele/resto shammy

Inlägg  Atombulle i tor feb 16, 2012 12:39 pm

Tjenare

Du är välkommen in i tältet som casual tills vidare.
Släng ett /w till Blaizy, helgalen, xcentrique eller baltazhar för inv.

Mer tarmbesvär åt folket.
Atombulle
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 53

Inlägg  sträv i tor feb 16, 2012 3:25 pm

Vaddå bara känner mig? Så mycket av din nakna kropp jag har sett så är vi mer än bara bekanta! Wink o sen har du fel jag kan ditt login med!

sträv
tar sig tafatt fram
tar sig tafatt fram

Antal inlägg : 25

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet