Elkadia - Feral Tank[Accepted]

Gå ner

Elkadia - Feral Tank[Accepted]

Inlägg  Elkadia i tor feb 16, 2012 12:56 pm

Din karaktärs namn: Elkadia

Klass: Druid

Level: 85

Main Spec: Feral (tank)

Off Spec: Resto

Proffessions (med skill): JC och mining, har full skill i båda

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Elkadia/simple

Tidigare raiderfarenheter: Jag började raida på riktigt i WotLK, innan dess har mest riktat in mig på PvP på min rogue bl.a. I Cata har jag hunnit raida 8/8 DS 10-man normal och 1/8 HC innan min förra GM bestämde sig för att göra om guilden till en social leveling guild.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Min allra senaste guild och den som jag fortfarande är med i som social är "Jävla liv om guildnamn"

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Jag har inte lämnat den än, men jag tänker göra det så fort jag hittat en ny raiding guild. Vår GM och även RL i "Jlogn" bestämde sig för att lägga ner raidandet och detta gjorde tyvärr så att dem flesta andra som raidade med guilden bestämde sig för att antingen sluta eller hitta en ny guild, det var tyvärr aldrig på tal om att bygga upp en ny raiding grupp igen eftersom vår GM var själva kärnan i det hela.

3.Varför ansöker du till HsT: Jag ansöker till er för att jag är väldigt sugen på att progressa på HC bossar i DS och jag saknar verkligen att raida i största allmänhet. Jag tycker att det är ett stort plus att det är en svensk guild, inte av den anledningen att jag har svårt för engelska utan jag vill känna mer utav en samhörighet i guilden jag raidar med och jag känner mig mest bekväm och hemma i svenska guilder. Jag tyckte om sättet ni skrev eran "reklam" i /2. Jag har för mig att det stod något i stil med "Detta är nog den skönaste raiding guilden på outland" och just det fångade mitt öga för jag vill verkligen ha kul samtidigt som jag raidar :3

4. Känner du någon i HsT: Jag känner inte någon i HsT, men jag ser fram emot att få chansen att lära känna ;>

5. Hur hittade du till oss: Jag såg någon av era officerare (antar jag) skriva i trade om att ni bl.a. söker en tank

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Jag är den enda som har tillgång till mitt konto, jupp.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja absolut, jag har läst igenom dem och håller med till fullo och kommer såklart följa reglerna om min ansökan bli accepterad.

8. Ansöker du som raider eller casual: raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 23

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: Jag har tålamod, jag är inte direkt en sån person som blir förbannad om vi skulle wipa, det hör till spelet och jag tycker till och med att det gör bossfighterna roligare om man vet att det finns en chans för wipe, det ska ju inte vara för lätt för då blir det bara fort tråkigt. Jag kommer alltid i tid till raids, väl förberedd med pots, flasks och buffmat. Jag ser mig själv en glad person som inte kan riskera att trycka ner humöret hos andra i botten under raids, som jag har haft erfarenhet att andra gjort innan :p Jag lyssnar och försöker läsa på bossfighter så gott jag kan och jag känner att jag kan min class.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Varje gång, om jag nu inte har salstenta dan efter för då kommer jag antagligen sitta och plugga på det, men det händer verkligen inte ofta, i princip aldrig^^

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Jag behöver aldrig ta någon lång paus under raids, jag tar en paus och raidledaren känner att det är dags för en.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jag har nog grundläggande kunskaper om i princip alla dem andra klasserna, med vissa undantag såklart. Jag har ju tankat sen innan och då lär man sig något nytt hela tiden iallafall.

12. Har du ventrilo: Ja

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: DBM, Quickmark (inte för att det direkt behövs i DS, men gillar att ha den ifall att) och TauntMaster så att jag fort kan se vem som fått aggro och så att jag även lätt att taunta av. Det är bara det jag använder, men om jag nu blir accepterad och ni vill att jag ska använda mig utav fler så är jag absolut öppen för förslag såklart.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: min dator får jag ge en stark 8 och mitt internet, som aldrig lagt av för mig hittills och med 100Mb måste jag ge en 9 (vågar inte ge det en 10:a för då kommer det antaligen lägga av för mig när jag minst av allt vill det xD

Övrigt du vill lägga till:
Don't hate the staff :p jag vet den är MEGAdålig, jag jobbar fortfarande på att byta ut den genom att försöka få den som droppar i antingen raidfinder eller WoE, men har inte haft jätte tur med det än, men det kommer :3 !

Elkadia
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Elkadia - Feral Tank[Accepted]

Inlägg  Elkadia i tor feb 16, 2012 1:47 pm

Armory länken ser ganska skadad ut :p jag försökte fixa länken, men det gick tyvärr inte. Hoppas det duger ändå! :3

Elkadia
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Inlägg  Maryliato i tor feb 16, 2012 6:55 pm

Tjenare, enligt mig verkar du vara en bra snubbe, det ända jag ser gearvis är väl staven men den kommer väl när den kommer Smile
Överlag vet jag inte så mycket ang feral björnar mer än att dom skall ha mycke dodge vilket du har Smile

Lycka till med din app!

MVH Maryliato

Maryliato
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 46

Inlägg  Elkadia i fre feb 17, 2012 9:15 am

Woop nu fick jag [Kiril, Fury of Beasts] från Raidfinder, kanske värt att nämna Wink

Elkadia
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Inlägg  Atombulle i fre feb 17, 2012 3:08 pm

Tjenare.

Kul att se en välskriven apply, alltid uppskattat Very Happy
Kul också att se att du fick Kiril, Fury of Beasts som ett nytt vapen.

Vi ska diskutera din apply och återkommer med svar så fort vi kan.

Kan tillägga att det är bra att du är tank. för det är vi i behov av atm Very Happy
Atombulle
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 53

Inlägg  Sonac i mån feb 20, 2012 3:38 pm

Välkommen in i tältet wispra Helgalen, Blaizy, Xcentrique Yogï för inv eller fråga nån i guildet efter en officer

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet