Díabla - Rogue[Accepted]

Gå ner

Díabla - Rogue[Accepted]

Inlägg  Diabla i fre feb 17, 2012 2:52 pm

Din karaktärs namn: Díabla

Klass: Rogue

Level: 85

Main Spec: Combat

Off Spec: Subtlety

Proffessions (med skill): 525 i Jewelcrafting samt Enchanting

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/D%C3%ADabla/advanced

Tidigare raiderfarenheter: Jag började spela WoW i april 2005 på servern Ragnaros och min första karaktär var en hunter. Jag lyckades cleara ZG, MC, Ony, BWL, AQ20/40 samt även ett par bossar i Naxxramas. Lyckades även döda några outdoor bossar. Under större delen av vanilla var jag med i den svenska guilden Fatalis och lyckades även bli Hunter CL i samma guild. I TBC rerollade jag min rogue och lyckades cleara Kara/Gruul/Mag/SSC/TK/MH/BT och alla bossar utom KJ i SWP, mycket av detta gjordes i guilden Syndicate på samma server som tidigare.

När sedan WotLK släpptes tog jag en paus från spelet och när jag kom tillbaks cirka 5 månader senare levlade jag upp en warrior till 80, men jag tröttnade rätt fort på den och transferade min gamla rogue till Stormscale där jag och mina kompisar spelade. I WotLK har jag gjort Naxxramas/Malygos/OS/Ony/Ulduar (ingen Ulduar25 när det begavs sig)/ToC10/25 och TogC10 (A tribute to Insanity). Dödade dessvärre aldrig några bossar i TogC25. I ICC lyckades jag döda LK i 10man och i 25man så kom jag så långt som 7/12 (2% wipe på Professor). Mycket av denna raiding gjordes i guilden Lyrics. Slutade spela kort därefter, närmare bestämt i februari 2010. Sålde mitt konto (vilket var jävligt dumt gjort i efterhand då det är många Feat of Strength och dylikt som jag aldrig kommer få tag på igen).

Jag tog upp WoW igen i Januari 2012 med ett nytt account tillsammans med några kompisar. Jag skapade denna rogue 6/1-12 och har varit maxlevel i lite mer än en månad nu och har lyckats pugga mig till 6/8 i DS10 men jag har läst på och kan säga med säkerhet att jag känner till taktikerna för Spine och Madness.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Som jag nämnde ovan; i Vanilla på Ragnaros; Fatalis. TBC på Ragnaros: Syndicate. WotLK på Stormscale: Lyrics.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Senaste guilden jag lämnade var Lyrics och detta på grund av att folk slutade spela och vi lyckades inte få ihop en stabil 25man grupp. Detta var en de skönare guilder jag varit med i och jag ångrar att jag inte fortsatte med WoW tillsammans med dom.

3.Varför ansöker du till HsT: Ni verkar vara en trevlig guild som fortfarande har roligt när ni raidar och det är det jag är ute efter.

4. Känner du någon i HsT: Nej, dessvärre gör jag inte det.

5. Hur hittade du till oss: Bläddrade genom WoWprogress.com sidan på Outland och såg er där, såg även att Fatalis spelade här men kände inte igen några namn från förr.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Jag är den enda som har tillgång till kontot.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem:
Absolut.

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 20, snart 21.

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: En stabil och trevlig spelare med erfarenhet av raidande. Jag kommer alltid förbered med flasks/pots/food och jag försöker alltid vara påläst innan fighterna.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Nästan alltid, det är inte ofta jag behöver vara frånvarande. Jag skulle säga att ni kan förvänta er minst 90% närvaro.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Ja.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Även om jag nästan bara spelat rogue under dessa sju år så skulle jag nog påstå att jag känner till alla klasser väl.

12. Har du ventrilo:Ja.

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: BigWigs / Grid / Skada / Omen är dom addons jag använder mig främst av i raids. Länk till mitt ui: i.imgur.com/GbNBX.jpg

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 10. Stabilt nät och en nyligen uppgraderad dator som klarar det mesta.

Övrigt du vill lägga till: Inte vad jag kan komma på, tack för intresset!

(Copy pasta länkarna då jag inte hade tillåtelse att posta fullständiga länkar)

Diabla
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 6

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Díabla - Rogue[Accepted]

Inlägg  Atombulle i fre feb 17, 2012 3:13 pm

Tjenare.

Tack för din apply.
Vi ska diskutera den och återkommer med svar så fort vi kan.
Atombulle
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 53

Inlägg  Diabla i lör feb 18, 2012 2:18 pm

Tjena! Tack för svar! Väntar med spänning... Razz

Diabla
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 6

Inlägg  Sonac i mån feb 20, 2012 4:48 pm

Välkommen in i tältet wispra Helgalen, Blaizy, Xcentrique Yogï för inv eller fråga nån i guildet efter en officer

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet