Eréstor (Holy Paladin)

Gå ner

Eréstor (Holy Paladin)

Inlägg  Eréstor i tis feb 21, 2012 6:40 am

Din karaktärs namn:Eréstor

Klass:Paladin

Level:85

Main Spec:Holy

Off Spec:Retri

Proffessions (med skill):Det kommer komma Jc/Enchanting.

Armorylänk:

Tidigare raiderfarenheter:I cataclysm har jag inte hunnit downat så mycket. 5 bossar i dragon soul.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):Svea livgarde

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:Slutade spela för ett tag sen så då vart jag demotad till gammal medlem. Jag spelade Feral tank i svea livgarde förut men tyckte det var för seriöst så det ledde till att jag sluta men nu är jag tillbaka Razz

3.Varför ansöker du till HsT:För det verkar vara en trevlig guild Smile

4. Känner du någon i HsT:Nej

5. Hur hittade du till oss:Jag stog i stormwind en tråkig tisdag morgon och såg någon rogue och ställde några frågor till honom om guildet och tyckte det lät bra så det sluta med att jag applya Smile

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Endast jag som har tillgång Smile

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Jaa det är jag Smile

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider Smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder:17 fyller 18 om 2 månader Smile

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: Mycket healing och en social kille Smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Skulle tippa på 90-98% av raiderna.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Självklart Smile

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Jaa Smile

12. Har du ventrilo: Vem spelar wow utan ventrilo? Självklart Razz

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: Deadly boss mod är det enda jag använder Smile

14. Gradera din dator och internet från 1-10: 7

Övrigt du vill lägga till: Jaa mitt gear är ju inte direkt värsting bra men gearar snabbt. Ni får tänka på att jag bara varit 85 i en vecka så det går mycket snabbt framåt.

Eréstor
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2

Till överst på sidan Gå ner

Armory länk.

Inlägg  Eréstor i tis feb 21, 2012 6:41 am

Gick inge vidare för mig med armory men här kommer länken eu.battle.net/wow/en/character/outland/Er%C3%A9stor/simple

Eréstor
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet