Bumblebetuna (Resto druid)[Accepted]

Gå ner

Bumblebetuna (Resto druid)[Accepted]

Inlägg  Bumblebetuna i fre feb 24, 2012 5:29 pm

Din karaktärs namn: Bumblebetuna (servern: Bladefist just nu.)

Klass: Druid

Level: 85

Main Spec: Resto

Off Spec: Balance började jag köra lite grann, dock i mitt resto gear.

Proffessions (med skill): Tänkte skilla upp Inscription så har ingen just nu, 2 st i 30 skill var så räknas inte riktigt Smile

Armorylänk: New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information. Iallafall, Bumblebetuna Bladefist

Tidigare raiderfarenheter: Jadu, jag började spela WoW i början av Wotlk så körde naxx ett tag, kör inte Ulduar förens ToTc kom. Har full heroic 10 man och 25 man, 10 man med insanity. Icc 11/12 heroic. Progressade på LK hc 25 man ganska länge innan cata kom men hann inte få ner han. BWD 5/6 heroic, BoT 2/5 heroic, 4 winds 1/2 heroic. Firelands, 6/7 heroic. DS 1/8 heroic.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Har varit med i ganska många hardcore raiding guilder. Har dock alltid spelat Horde tills för några månader sen, och sen dess har jag inte hardcore raidat. Spelat på massa olika servrar så ingen mening att nämna någon ens.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Atombulle och Nallephull ville spela med mig igen Smile och jag vill spela Druid.

3.Varför ansöker du till HsT: För att få spela med Bulle och Nalle mest, vill ju som sagt spela druid med. Och vad jag har hört så verkar det vara en riktigt skön guild att spela i.

4. Känner du någon i HsT: Ja, Atombulle och Nallephull

5. Hur hittade du till oss: Genom dem 2

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Självklart spelar jag själv på det.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: jajemen.

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 22 iår

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: En sjukt grym healer och en social prick Smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Varje gång om inte någonting dyker upp men då säger jag självklart till innan.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Klart jag kan det, ingen mening att raida annars ju Wink

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Ja jag kan väl ganska mycket om dom flesta classerna, behövs när man hardcore raidar i både 10 man och 25 man.

12. Har du ventrilo: Ja

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: Omen, DBM, GRID, Xperl (dock bara mitt, mitt target, mitt targets targets poträtt). Gillar att ha recount också.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: För wow hade jag sagt 10.

Övrigt du vill lägga till: Känner Atombulle och Nallephull, jobbar ihop med Nalle och vi startade en guild tillsammans med några andra också i början av cata så jag vet vad dom går för och dom vet vad jag går för Smile Dingade 85 för bara några veckor sen, men har ganska bra gear, har lärt mig det mesta om att heala som druid. Har som sagt en holy paladin så vet hur alla fighter går till som healer. Mina professions ska jag skilla upp så fort jag har tid. Jag har ingen shoulder enchant just nu, men ska försöka grinda upp reputation till Terazhane så jag får enchanten iallafall. Sen blir ju enchanten bättre med Insciption sen. Min holypaladin heter Mercuray om ni vill kolla armory på den med så är den också på bladefist.
Så Bumblebetuna - Bladefist
Mercuray - Bladefist
(eftersom jag inte kunde skicka länkar eller emails förens om 7 dagar)

Tack på förhand

// Bumblebetuna

Senast ändrad av Bumblebetuna den fre feb 24, 2012 5:38 pm, ändrad totalt 1 gång

Bumblebetuna
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Bumblebetuna (Resto druid)[Accepted]

Inlägg  sträv i fre feb 24, 2012 5:34 pm

En fruktat bra healer går i god för denna. dock har han inte spelat druid så mycket men han lär sig snabbt! (btw han var våran bästa healer i början av cata inget snack om saken! ^^)

sträv
tar sig tafatt fram
tar sig tafatt fram

Antal inlägg : 25

Inlägg  Bumblebetuna i fre feb 24, 2012 5:37 pm

Aaw vad gullig du är Smile

Bumblebetuna
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2

Inlägg  Atombulle i sön feb 26, 2012 11:09 am

Tjenare.

Välkommen in i tältet som trial. släng ett /w till blaizy, helgalen, yogi eller xcentrique för en inv.
Atombulle
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 53

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet