Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ekberg - Mage Casual[Accepted]

2 posters

Gå ner

Ekberg - Mage Casual[Accepted] Empty Ekberg - Mage Casual[Accepted]

Inlägg  Ekberg lör feb 25, 2012 2:15 am

Din karaktärs namn: Ekbérg

Klass: Mage

Level: 85

Main Spec: Fire PvP

Off Spec: Frost PvP

Proffessions (med skill): Herb 525 / alch 525

Armorylänk: /wow/en/character/outland/Ekb%C3%A9rg/simple

Tidigare raiderfarenheter: Inget från Cata tyvärr, börjat spela igen efter något års uppehåll.
Raidade allt på (hc 10/25) med min gamla main när Ulduar var det senaste Smile

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): tja,, det var Paradigm shift på Talnivarr och Gamla hederliga The burning blade på lvl 60 tiden.
Just nu är jag i någon random lvl 25 guild full med p12or

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Vill sitta å spela med folk i min egna ålder och det är inte fel att ni är bara svenskar heller Smile

3.Varför ansöker du till HsT: tja, mitt svar på föregående fråga är samma som på denna frågan.

4. Känner du någon i HsT: Flexad

5. Hur hittade du till oss: Flexad + att man har sätt er springa runt med erat annorlunda namn i SW

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? ja det är bara jag

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: japp

8. Ansöker du som raider eller casual: Casual

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 25

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: En frisk fläkt med mycket humor och en vilja att pvpa!

-------------------------------------------------------------------------------------

Ekberg
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1
Join date : 12-02-25

Till överst på sidan Gå ner

Ekberg - Mage Casual[Accepted] Empty Sv: Ekberg - Mage Casual[Accepted]

Inlägg  Sonac sön feb 26, 2012 4:34 pm

Välkommen in i tältet wispra Helgalen, Blaizy, Xcentrique Yogï för inv eller fråga nån i guildet efter en officer

Sonac
Officer
Officer

Antal inlägg : 232
Join date : 10-05-09

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet