apply Slackim/wisim/reznik[Accepted]

Gå ner

apply Slackim/wisim/reznik[Accepted]

Inlägg  slackim i fre mar 16, 2012 7:02 pm

Din karaktärs namn:Slackim,wisim,reznik

Klass:shaman/warrior/prälle

Level:Dom tre är 85

Main Spec: shaman:resto, warrior prot, prälle holy

Off Spec: Shaman elem, warrior har ingen atm, Prälle sp

Proffessions (med skill):Shaman alch/herb warrior bs/min (låg lvl) prälle tail/herb

Armorylänk:
shaman:eu.battle.net/wow/en/character/outland/Slackim/simple
Warrior:eu.battle.net/wow/en/character/outland/Wisim/simple
Prälle:eu.battle.net/wow/en/character/outland/Reznik/simple

Tidigare raiderfarenheter:Raidat sen vanilla. Men i cata har jag tagit bwd/bot/totw/fl/ds i normal och i HC FL tre bossar och ds två bossar

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):Swedish insanity(hord) Original Farmers (i tbc)

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:Vill börja spela på ally sidan. Trött på hordsidan. Har inte lämnar guilden på hordsidan dok så e jag inte officer mer,då tack vare jag vill köra igång på ally sidan ist.

3.Varför ansöker du till HsT:Såg att ni sökte folk i /2 samt att jag vill ha en svensk guild med 18+ folk

4. Känner du någon i HsT:Hm inte vad jag vet atm. Men man vet aldrig. Spelat på outland sen den kom i tbc

5. Hur hittade du till oss: Såg att ni sökte folk

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det?Ja

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider.

-------------------------------------------------------------------------------------
Namn: Tobias

Bor: Malmö

Ålder:25år

Lite om mig själv:Bor i malmö e 25år. Jobbar som fritidsledare på en ungdomsgård samt tränare för en brottarklubb i malmö.Spelat wow sen vanilla. Man har ju försökt sluta spela wow ,dok kommer man tillbaka lika snabbt. Är social som fan. Dok under raids så tycker jag om att de är tyst i vent och att man pratar skit mellan bossarna sen i boss fighter så handlar det om dom.

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT:Kan min sak ang raider. Kommer alltid med flask/bfood,hjälper folk som inte förstår vad dom ska göra. Ser mig själv som en ledande typ. Prat glad Razz. Är alltid inne 15min innan raid. Säger alltid till i tid om jag inte kan raida en dag. Dom boss fighterna jag inte kan kommer jag själv klart att kolla upp genom yt/tankspot

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Varje raid

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:Japp. Inte så långa raid dagar Razz

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Japp det har jag. Om jag ska räkna upp alla mina chars så har jag 8st i 85. Dok kommer jag inte skicka över alla pga att de kostar för mycket.

12. Har du ventrilo: Har vent/ts3/mumble/skype ja allt Razz

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande:Dbm/healbot. atlas loot bara för att man alltid har haft det.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: ny data kosta mig 15k så 10+ Razz.

Nu hoppas jag på det bästa ha det gött så länge så får vi se vad ni tycker. Hojjjjj

slackim
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3

Till överst på sidan Gå ner

Sv: apply Slackim/wisim/reznik[Accepted]

Inlägg  Yogï i lör mar 17, 2012 4:09 am

ser du har hela ds på shamanen, så din exp är de inge snack om, din war behöver vi nog mest, men de e bara farma heroics / lfr för lite gear.
vi behöver dock tanks mest atm, så gearar du upp snabbt som attan ska det inte va nåt större bekymmer=)
Yogï
Officer
Officer

Antal inlägg : 112

Inlägg  Maryliato i lör mar 17, 2012 10:39 am

Tjenare!

Vi behöver just nu tanks och range dps mest! Hinner inte kolla dina chars atm, men jag hoppas nån av dom är det för vi NEEDAR det big time!!

Lycka till med din apply!

MVH Maryliato

Maryliato
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 46

Inlägg  slackim i sön mar 18, 2012 1:58 am

Så ja. Nu ligger warriorn på 377ilvl. Dok otur i lfraid. Fick en sak trinket. Så vi får se. Men kommer ligga på 380+ snart. (på warriorn) gytt som fan spelat röven av mig Razz

slackim
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Inlägg  Yogï i sön mar 18, 2012 4:23 pm

ser du har kämpat på som fanken. jag kan hjälpa dej med lfr på osndag med tokens etc så ska vi nog hinna få dej fit for fight i tid. välkommen in i tältet bara peta en officer så du kommer in
Yogï
Officer
Officer

Antal inlägg : 112

Inlägg  slackim i sön mar 18, 2012 4:25 pm

Najsnajs. Ska försöka att puga ds normal när jag får mitt head from WoE men jaa det går ju bra mmmmm.

slackim
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet