Psykotisk (social)[Accepted]

Gå ner

Psykotisk (social)[Accepted]

Inlägg  Psykotisk i mån mar 19, 2012 5:07 pm

Din karaktärs namn: Psykotisk

Klass: Druid

Level: 85

Main Spec: Resto

Off Spec: Feral

Proffessions (med skill): Nyss tagit bort mina proffs, håller på att skilla upp jc/ench.

Armorylänk: eu.battle.net/wow/en/character/outland/Psykotisk/simple

Tidigare raiderfarenheter: Har raidat upp till bwl under vanilla, i princip ingenting i tbc. LK downad och ca 8/12 cata (dvs BWD och BoT)

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Precis miggat till Outland och kommer tyvärr inte ihåg dess namn.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: -

3.Varför ansöker du till HsT: Spelat med Ugglefan och märkte redan då (hur han var och hur han berättade) att det verkade vara en jävligt skön guild som fan, en sådan guild jag letar efter.

4. Känner du någon i HsT: Ugglefan!

5. Hur hittade du till oss: Ugglefan!

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Har mitt konto indelat i två acc, men endast jag som spelar på det acc min druid spelar på. (Litar fullkomligt på den person som har tillgång till det andra accountet.)

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Yes, sir.

8. Ansöker du som raider eller casual: Well, på grund av mitt gear så kommer jag därför söka som casual, men vara tillgänglig att raida ifall jag behövs.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 20.

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: Social, hjälpsam och trevlig snubbe. Och om tiden kommer då jag raidar så har jag att erbjuda följande; Fullt påläst av taktiker, pots, flask, food, allting redo. Lär mig snabbt de olika encounters och kommer spela väl. Tar även kritik på ett bra sätt.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids:

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:

12. Har du ventrilo:

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande:

14. Gradera din dator och internet från 1-10:

Övrigt du vill lägga till: Hoppas att jag hör av er snarast!

Psykotisk
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Psykotisk (social)[Accepted]

Inlägg  Yogï i mån mar 19, 2012 7:48 pm

casuals är alltid välkommna, bara leta rätt på en officer=)
Yogï
Officer
Officer

Antal inlägg : 112

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet