Holy Paladin Xeranna[Accepted]

Gå ner

Holy Paladin Xeranna[Accepted]

Inlägg  Xeranna i tor mar 29, 2012 7:04 am

Din karaktärs namn: Xeranna

Klass: Paladin

Level: 85

Main Spec: Holy

Off Spec: Retri

Proffessions (med skill): Inga än så länge

Armorylänk: Xeranna på Kazzak (länken funkade inte)

Tidigare raiderfarenheter:
Har raidat BWD, BoT och ToTFW med en resto druid. Raidar nu för närvarande DS normal med en annan Holy Paladin på Lightnings blade. Mirilla på Lightnings Blade
--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Chaos Rising på Kazzak.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Jag ville få bort en karaktär från kazzak eftersom den är mer hordepopulated än ally. Men jag var med i min egen guild där som heter Chaos Rising.

3.Varför ansöker du till HsT: För att ni verkar vara ett härligt gäng och jag känner en i erat guild.

4. Känner du någon i HsT: Yogi

5. Hur hittade du till oss: Via Yogi som jag träffade i LFR.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Bara jag.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Ja

8. Ansöker du som raider eller casual: Casual för tillfället.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 21

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: Jag kan alla healer klasser och specs. Och jag kan även tanka och dps någorlunda väl.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids:

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:

12. Har du ventrilo:

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande:

14. Gradera din dator och internet från 1-10:

Övrigt du vill lägga till:

Xeranna
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Holy Paladin Xeranna[Accepted]

Inlägg  Yogï i tor mar 29, 2012 7:10 am

en av de bästa healers jag träffat på, välkommen in i tältet=)
Yogï
Officer
Officer

Antal inlägg : 112

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet