Madien - Druid? apply [Accepted]

Gå ner

Madien - Druid? apply [Accepted]

Inlägg  Madien i fre aug 17, 2012 1:16 am

Jag skulle vilja börja med en tvist på "Övrigt du vill lägga till" frågan istället för att gå rakt på sak med klass etc.
Mitt namn är Marcus, jag är 17 år och bor i Göteborg. Jag började med spelet tidigt i TBC och har spelat sen dess med mindre pauser på 1-3 månader lite då och då när jag känt att spelet inte gav något för mig personligen. I TBC var jag väldigt ung och förtstod inte precis vad jag höll på med utan brukade mest spendera min tid i BGs. Mot slutet av TBC började raiding intressera mig men jag joinade aldrig någon guild och fick ingen direkt progress här förutom några pug kills i Karazhan.
I WOTLK joinade jag flera guilds men eftersom jag fortfarande var rätt ung var det lite svårt att hålla igång allt. Mot slutet av WOTLK var nog när jag började ta spelet mera seriöst. Jag joinade en guild under TOC tiden och med denna guilden lyckades jag få ner LK samt 10/12 HC. Guilden jag spelade med under denna tiden var perfekt för mig, en chill guild som jag hade väldigt roligt med men som fortfarande försökte pusha progress. Medelåldern i guilden var nog runt 30+, det var bara jag som var yngre i guilden men detta visade sig aldrig vara ett problem. Tyvärr fick min resa ett ganska hårt slut när Cata började närma sig, det blev väldigt mycket drama i guildet, vilket slutade med att många core members blev kickade när en officer gick helt bananas en kväll. (Om ni vill veta mer om detta så säg till så ger jag er hela historien).
Cataclysm släpptes - Jag hade joinat en ny guild och gjorde progress genom BWD samt BOT. Cataclysm var dock en väldigt stor besvikelse för mig och det slutade med att jag tog en väldigt lång paus. När jag kom tillbaka ville jag testa något nytt och joinade guilden hardcore guilden Immanence. Med denna guilden lyckades jag få server top 10 Madness of Deathwing kill (normal). Jag tror det var fjärde plats eller femte men vågar inte säga helt säkert. Åter igen blev det en väldigt kort resa då guildmastern leavade en vecka senare och guilden disbandade. Sedan dess har jag inte gjort mycket i PvE utan har istället bara fokuserat på PvP men letar efter att komma tillbaka till PvE nu när MoP är runt hörnet.
Vad jag letar efter är en skön guild som man kan göra progress med och det ser ut som att HsT är den guild jag letat efter!

Din karaktärs namn: Eftersom jag inte spelat PvE på ett tag är PvE gear något jag får farma men jag brukar geara väldigt snabbt då jag är väldigt dedikerad till vad jag gör.
För att ge er ett namn så heter min paladin "Vernina" (karaktären jag har PvPat på hela cata, ytterst lite PvE exp med denna gubben)
Min hunter " Kayleitha " som var karaktären jag spelade under min tid med Immanence. (Väldigt mycket PvE exp med denna gubben)
Min druid "Madien" vilket jag skulle kalla main fastän jag knappt spelat den på hela cataclysm (Detta var gubben jag spelade med under WOTLK och jag skulle säga att detta är klassen jag kan helt ut och in, alla specs)
Alla karaktärer ovan är på Outland, Madien är för tillfället Horde men lär byta den till alliance vad som än händer så skulle detta vara gubben jag blev acceptad på skulle inte faction changen vara ett problem.

Klass: Just nu har jag ingen som är direkt PvE gearad utan skriver därför ner alla karaktärer jag har i 85 som jag skulle kunna spela. För mig spelar det INGEN roll vad jag spelar utan jag är mest ute efter att se raidcontent.
Paladin, Druid, Priest, Warlock, Shaman, Warrior, Death knight, Hunter

Level: Alla klasser ovan är 85

Main Spec: Jag skulle föredra att spela druid (kan alla specs väldigt bra)över allt annat men som jag nämde nyss, för mig spelar det ingen direkt roll. Om guilden behöver en viss klass akut som jag har skulle nog kunna tänka mig att spela den Smile

Off Spec: -

Proffessions (med skill): Jag byter spec till den som gör klassen bäst i just den expansionen så kan inte direkt svara på den frågan utan ger er istället dom profsen som jag har maxat just nu som kanske skulle komma till nytta någon gång.
JC 525, enchanting 525, mining 525, Alchemy 525

Armorylänk: bara för att ge er någon länk:
eu.battle.net/wow/en/character/outland/Vernina/advanced

Tidigare raiderfarenheter: TBC: ingenting
WOTLK: 10/12 HC (under WOTLK)
BWD/BOT: Båda full clear fram tills sista bossen. fick aldrig ner Chogall/nefarian innan nerfs
DS 8/8 (Som jag nämde tidigare lyckades jag få top 10 Madness of deathwing kill men slutade med PvE efteråt)

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Justice For All (Horde, WOTLK)
Flera olika i början av cata, kommer inte ihåg namnen
Immanence (Alliance, dragon soul)

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:
Immanence, disband.

3.Varför ansöker du till HsT:
Jag har spelat med Ziflex ett tag nu och hört han prata om eran guild och den låter riktigt bra och så var jag i en BT run med Zalandi här om dan och fick eran website så tänkte jag kunde ge er en apply Smile

4. Känner du någon i HsT:
Ziflex

5. Hur hittade du till oss:
Ziflex

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det?
Ja, det är bara jag som har tillgång till mitt konto och jag är orginal ägaren.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem:
Ja, jag har också använt DKP tidigare så vet hur det fungerar.

Angående ålder; Jag vet att jag är yngre än vad ni kräver men hoppas att ni ger mig ett försök ändå.

8. Ansöker du som raider eller casual:
Raider, jag kan garantera att jag kommer finnas vid varje raid så som era raid times ser ut just nu!
-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 17

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT:
En dedikerad spelare som vill det bästa för guilden och som anpassar sig för att den ska bli så bra som möjligt. Jag är inte en spelare som kommer till raidsen med fel spec eller saknar food/pots. Förhoppningsvis kan jag bidra till ett skratt här och där med Smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: 100%, Jag har inget job så har inget som krockar med raid tider

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:
Ja.
11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:
Eftersom jag har 8st 85s samt att spelat PvE som tank, dps och healer så har jag sett spelet från alla möjliga perspektiv och använder mig av detta för att lära mig så mycket som möjligt om olika bossfighter.

12. Har du ventrilo: Ja

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande:
Jag brukade spela med väldigt modifierade UI:n men kör nu mera blizzards vanliga med några enkla addons som DBM och move anything.
Jag skulle tro att jag lär går tillbaka till att få mitt UI att se ut som insidan av ett rymdskepp eftersom jag tycker det är roligt att leka med UI:t men för det jag gjort senaste månaderna har jag inte precis behövt några addons.

14. Gradera din dator och internet från 1-10:
Min dator funkar prima men skulle nog inte ge den mer än 7/10. Det är inte dom bästa specsen men jag spelar med allt på lägsta (förutom view distance) för maximalt med frames och ligger vanligtvis på 150-200 FPS

Internet: Ligger på 20-50 ms hela tiden, funkar jättebra och har aldrig haft några större problem med det.

Madien
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet