Holy Paladin/Priest application

Gå ner

Holy Paladin/Priest application

Inlägg  Zysh i ons aug 22, 2012 10:31 am

Tjenare era gamla tältare. MoP börjar närma sig med raska steg och tänkte kanske ta det ett steg längre. Hade jävligt kul early cata med er i BWD och de där gamla godingarna. Har då ingen specifik gubbe jag har tänkte rolla. Men Priesten (Zysh) Ligger kvar på Outland samt Paladinen. Ansöker som raid spot till MoP. Tar vilken av de två klasserna som behövs.

Din karaktärs namn: Zysh eller Equllibrium.

Klass: Paladin/Zysh

Level: båda är 85.

Main Spec: Holy Paladin/ Disc Priest

Off Spec: Prot Paladin / Shadow Priest

Proffessions (med skill): Alchemy 525 på paladinen och Nästan full JC/Mining på Pristen.

Armorylänk: http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Zysh/advanced Priesten. http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Equllibrium/advanced Paladinen.

Tidigare raiderfarenheter: Kört sen pre-tbc. Dock mest AV spam. Ragnaros blev dock downad. TBC: Gruul, Karazhan lite av BT. WoTLK: Malygos, Naxx10/25, ToC, Ulduar, ICC 10/25. Cata: Bwd, ToT4w, BoT, Firelands, Normal DS10.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Hjältar som Tältar. (Blev inaktiv)

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Blev kaos i guildet efter den där snubbe med tjejnamnet, Oliviá eller vad fan det var. Hade andra saker i livet jag behövde prioritera.

3.Varför ansöker du till HsT: Jag älskar denna guild och har haft många roliga tider, vill bekanta mig med nya medlemmar!

4. Känner du någon i HsT: Känner alla gamla godingar från early cata fram till Firelands.

5. Hur hittade du till oss: Trade channel för typ 2 år sedan.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Nej det är bara jag.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: Yes sir.

8. Ansöker du som raider eller casual: Raider till MoP, kommer nog inte röra accountet något fram tills MoP. Kanske för att fixa startkapital.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 19

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT: En glad och go kille med humor. Ja, ni känner väl mig.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Jag har ingen flickvän längre, så kan garantera 9/10 gånger minst.

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Yes, behöver bara en piss paus.

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Innan sommaren migga jag min druid och rollade en Resto Shaman som jag raid DS10 med. Så har nog grundläggande egenskaper av alla klasser förutom Warrior och Warlock.

12. Har du ventrilo: Yes,

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande: Healbot, DBM, Recount sen den där aggro addonen som jag har tappat namnet på.

14. Gradera din dator och internet från 1-10: Datorn är 9/10. Köpte ny PC i vintras så rullar på klockrent. Internet har varit lite jobbigt på senaste med hoppningar mellan 450-600 ms sen ner till 30 ms. Men det ska vi nog kunna fixa innan MoP
Zysh
är skapligt duktig
är skapligt duktig

Antal inlägg : 76

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Holy Paladin/Priest application

Inlägg  Yogï i tor aug 23, 2012 2:13 pm

gött att du kommer tillbaka, vilken char vill du ha som main? lvla den först, målet är ju man ska få spela på den char man VILL lira på,
inte den andra anser man ska ha. hojta till mig ingame
/MVH yogi
Yogï
Officer
Officer

Antal inlägg : 112

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet