Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Aluzoc 19/3-2013

Gå ner

Aluzoc 19/3-2013 Empty Aluzoc 19/3-2013

Inlägg  Bexxie fre aug 23, 2013 10:25 pm

Haha, vafan, lever gillet än? Hade fått en ansökan i PM, ni kan ju kolla den om ni vill ^^


[KONTAKTA] ANSÖKAN
Citera meddelande
Från alucoz Till Bexxie, tis mar 19, 2013 11:40 am

Svara med citat

Min ansökan

Inlägg laftman99 i tis okt 25, 2011 1:45 pm
Din karaktärs namn: Mazc

Klass: Warrior

Level: 7

Main Spec: ska va prot

Off Spec: inte säker

Proffessions (med skill): ingen just nu

Armorylänk: lvl 7

Tidigare raiderfarenheter:
inte så mycket har spelat för ca ett år sen men har gjort ett nytt acc nu, spelade mest pvp på det förra.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Ja.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Var med i en annan svensk guild men den har lagts ner som hete Bönderna.

3.Varför ansöker du till HsT: Vill vara med i en svensk guild.

4. Känner du någon i HsT: Nej.

5. Hur hittade du till oss: Genom att söka igenom vilka guilder som nu finns i wow.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? ja är den som endast kör detta konto.

7. Har du läst guildreglerna, samt raidingreglerna och är du HELT införstådd i dem: ja.

8. Ansöker du som raider eller casual: Vill börja med radier men är ny så kommer behöver information hur man ska göra det.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 40

Vad tycker du att du har att erbjuda oss i HsT:
trevligt sällskap på wow.
-------------------------------------------------------------------------------------

Raidfrågor - Behöver endast svaras av dig som söker en raiderplats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids:

10. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:

11. Har du grundläggande kunskaper i andra klasser än din(a) egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:

12. Har du ventrilo:

13. Vilka grundläggande raidaddons har du installerade - Ange samtliga raidaddons som är nödvändiga för ditt raidande:

14. Gradera din dator och internet från 1-10:

-------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt du vill lägga till:

Jag kör en hunter som har lvl 90 nu hoppas nu får komma med eran guild ni verkar vara ett skönt gäng precis vad jag nu söker efter. Min karaktär är Alucoz här.

Ser ifram emot nu att få vara med eran guild.


/ Alucoz


PS. Jag röstar JA! DS.
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086
Join date : 10-05-03
Age : 35
Ort : Titty-Ho

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet