Naturix lvl 80 Restodruid [Accepted]

Gå ner

Naturix lvl 80 Restodruid [Accepted] Empty Naturix lvl 80 Restodruid [Accepted]

Inlägg  Naturix i sön maj 16, 2010 5:15 pm

Character Name:
- Naturix

Class:
- Druid

Level:
- 80

Main Spec:
- Resto

Off Spec:
- Ingen för tillfället, har haft lite dåligt ställt med G och har bara healat så jag har inte känt nå behov av att specca nån offspecc än.

Armoury Link:
- http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Naturix

Alts:
- Tazix (lvl 80 Pala, Outland Horde). Qantrix (lvl 80 Warlock, Karazham Horde), Uantrix (Priest lvl 80, Outland Horde), Andrix (lvl 70 Hunter, Outland horde). Mfa.. har ett gäng lite spritt här och där. Spelade Horde tills jag bytte server och guild.

Raid Experience:
- Har kört det mesta, men med den här som ny "main" så är det ICC10 som gällt med guildet (10/12 ach) för allt annat har känts onödigt att göra. Men med andra gubbar: naxx, ulda, onyxia, kara m.m.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1.Previous Guild(s):
- Ett som hette Blazed som va horde outland, sedan ett horde guild som hette hjärnskada på Karazam, horde. Glev runt med lite kompisrank ett tag också till Mystique) här på Outland. Nu senaste guildet hette haunted och är ett IRL kompisguild.

2. Why did you leave your previous guild(s):
- Blazed lade ner, Hjärnskada va inaktivt och Haunted ställer in raid efter raid så jag tröttna.

3. Why are you applying to Grotesque?:
- E så förbannat dålig på engelska så jag letar aktivt efter svenska guild.

4. Do you know anyone in the guild?
- Thyrannt känner jag IRL, men har inte spelat så mkt raids med han.

5. Do you know have family/ RL Friends in the guild?
- Ja Thyrannt.

6. Are you applying to other guilds at the moment?
- Nej men jag står kvar på Haunted än så länge.

7. Do you have sole access to your account, or do other people (eg, sibling, friend, spouse) have access to it?
- Nej bara jag som har lösenordet - och så ska det förbi.

8. Have you read the guild rules and the raiding rules?
- Ja för fan..

9. Are you applying for raider rank or a casual member?
- Nä jag tänkte väl försökta raida lite även om jag förstår att man inte kommer med alla gånger, men det är inget problem för mig.

RAID TEAM QUESTIONS (Not necessary for people applying for a social spot)

10. Can you tell us a little of what kind rotation your are using?
- Rev på allt och alla sedan wildgroth så fort CDn tickar ut. Norish och de övriga om man måste heala singel target. Men rev, wildgroth lifebloom är väl dom primära talentsen jag använder. Gäller ju att inte enbart stirra sig blind på ens rot utan vad situationen kräver.

11. Can you attend our raid times from start to finish, without needing to take prolonged breaks for meals?
- Ja dom dagar jag är ledig så skare inte vara några problem, nu under sommaren kommer jag börja jobba natt igen men har mycket ledigt. Har jag signat för en raid så kommer jag att fullfölja den, annars signar jag inte.

12. Are you willing to put effort into raiding, buying/creating your own food and pots and reading up on tactics?
- Må erkänna att jag e dålig på cooking, men jag köper troget mina sp-pots wyrmost så jag är aldrig utan. Detsamma gäller mina regents.

13. Do you have a basic knowledge of other classes then your own, which can be of use when learning encounters ?
- Jo har väl lite koll på dom flesta klasserna, har spelat sedan classic.

14. Do you have Ventrilo and the basic raid addons installed - please list the raid addons you have :
- Har ventrilo, dbm, healbot, gearscore, Omni och xpearl och ett gäng småsaker till. Inget värt att ta upp här.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Your Age:
- 30 år.

Your Nationality:
- Född Västeråsare men numera Östersundsbo.

Do you have Vent?:
- Japp givetvis.

What do you think you can add to our Guild ?:
- EN trogen jävel som ställer upp när jag kan. Vet hur jag ska gema och enchanta och tycker jag kan min klass helt ok.
Naturix
Naturix
nu händer det grejer
nu händer det grejer

Antal inlägg : 205

http://www.kommunisterna.se

Till överst på sidan Gå ner

Naturix lvl 80 Restodruid [Accepted] Empty Sv: Naturix lvl 80 Restodruid [Accepted]

Inlägg  Palmil i sön maj 16, 2010 6:53 pm

Ser bra ut tack för din apply Smile Välkommen till guilden w Palmil Suthla Shovit Rollinn eller Angnar för inv Smile

Palmil
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Antal inlägg : 127

Naturix lvl 80 Restodruid [Accepted] Empty Sv: Naturix lvl 80 Restodruid [Accepted]

Inlägg  Naturix i sön maj 16, 2010 9:48 pm

Tackar tackar för det snabba svaret, jag addar dom på FL tills jag får syn på nån av dom. Tack så mycket som sagt. See ya around soon!

//Narre
Naturix
Naturix
nu händer det grejer
nu händer det grejer

Inlägg  Naturix i mån maj 17, 2010 8:21 pm

Väntar bara på att Shovit ska godkänna PHPraider, stod så när jag regga mig där.

ha det bra så länge!

//R
Naturix
Naturix
nu händer det grejer
nu händer det grejer

Inlägg  Palmil i tis maj 18, 2010 5:31 am

Jag ska inte behöva accepta dig Smile logga in och create.a en ny character så ska det vara klart för signups

Palmil
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Antal inlägg : 127

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet