Warlock - Amaretsu [Accepted]

Gå ner

Warlock - Amaretsu [Accepted] Empty Warlock - Amaretsu [Accepted]

Inlägg  Amaretsu i tor maj 20, 2010 1:12 pm

Character Name: Amaretsu
Class: Warlock
Level: 80
Main Spec: Aff
Off Spec: Demo eller Destro
Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Amaretsu
Alts: Hyapadus (präst) Hordegubbar: Viciouz (mage) Nahaz (rogue)

Raid Experience: Icc 10m 10/12, Icc 25m 8/12
Toc 25m 4/5 på hc.
Clearat Ulduar (exkl Algalon) Har självklart clearat naxx och allt annan innan I wotlk.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1.Previous Guild(s) Är med I Haunted nu som är ett gäng IRL polare som dragit ihop. Tidigare spelade jag horde på server I guilden Mystique. Där spelade jag I ca 1,5 år innan jag lämnade det.

2. Why did you leave your previous guild(s): Drog ifrån Mystique pga att GM slutade och lämnade till en ny GM som inte hade RL vana. Till slut fick även han nog, och vi kunde inte få in tillräckligt bra spelare och det slutade till slut med en disband (har jag för mig).
Är fortfarande med i Haunted eftersom jag sitter på jobbet och skriver en apply till er

3. Why are you applying to Grotesque?: Jag tycker ni verkar seriösa och samtidigt har roligt i guildet.

4. Do you know anyone in the guild? Tyrrant, Kubbkung och Naturix är IRL kompisar.

5. Do you know have family/ RL Friends in the guild? Samma som ovan

6. Are you applying to other guilds at the moment? Nope, är som sagt kvar i Haunted tillsvidare

7. Do you have sole access to your account, or do other people (eg, sibling, friend, spouse) have access to it? Japp, eller det ska väl vara om någon av mina polare kommer ihåg lösenordet men tvivlar på det. (var länge sen jag skickade dom på att farma något åt mig).

8. Have you read the guild rules and the raiding rules? Ja, jag läste igenom dom och jag tycker att det är schyssta regler.

9. Are you applying for raider rank or a casual member? För tillfället söker jag för Casual eftersom jag inte vet på hur ofta jag kan raida på era söndagsraider. Ni verkar dock inte ha någon närvarogräns men i tidigare guild har det varit 90% av alla raids.
Har ni inget krav på närvaro så vill jag gärna söka en raider plats.

RAID TEAM QUESTIONS (Not necessary for people applying for a social spot)

10. Can you tell us a little of what kind rotation you are using?
Som Aff kör jag efter denna rotation:
Före start: LT rank 1 (ev crit pot beroende på boss)
Fightmode: SB ->Haunt - > UA - > poppar nmic -> corr -> CoA - > kör SB och håller dots/DP buffen uppe.

11. Can you attend our raid times from start to finish, without needing to take prolonged breaks for meals? Ja det ska inte vara några problem.

12. Are you willing to put effort into raiding, buying/creating your own food and pots and reading up on tactics? Givetvis, kommer jag med som raider så är detta en självklarhet.

13. Do you have a basic knowledge of other classes then your own, which can be of use when learning encounters ? Jo, jag tycker mig ha en viss kunskap om de flesta klasser.

14. Do you have Ventrilo and the basic raid addons installed - please list the raid addons you have :
Några av de addons jag använder mig av vid raids är följande:
DBM
Omen
Recount
DoTimer
Power aura
Cooldowntjosan (Kan inte minnas namnet, sry) man ser iaf vad man har på cd
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Your Age: 25

Your Nationality: Svensk

Do you have Vent?: Japp, jag har 2.1 men om ni kör någon annan version så tankar jag ner den.

What do you think you can add to our Guild ?:
En bra warlock som kan spela spelet. Förutom det är jag aldrig omöjlig om någon skulle behöva hjälp med något. Jag tar inte med mig någon ”drama” mentalitet.
Tack för att ni tog er tid läsa min apply!

//Amaretsu

Amaretsu
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3

Till överst på sidan Gå ner

Warlock - Amaretsu [Accepted] Empty Sv: Warlock - Amaretsu [Accepted]

Inlägg  Suthla i fre maj 21, 2010 11:09 am

Tjenare Amaretsu!

Vi ska spana igenom din ansökan lite och återkommer med ett svar.
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264

http://hots.swedishforum.se

Inlägg  Shovit i mån maj 24, 2010 2:57 pm

Välkommen ombord !
Whispa Shovit, Suthla, Palmil, Angnar eller Rollinn ingame för en inv.

///Shovit

ps.
Gå in på phpraider och registrera en ny användare och signa dig till raids.
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum: