Néerd enhancement shaman [Accepted]

Gå ner

Néerd enhancement shaman [Accepted] Empty Néerd enhancement shaman [Accepted]

Inlägg  Néerd i mån jun 07, 2010 8:18 am

Din karaktärsnamn:Néerd

Klass:Shaman

Level:80

Main Spec:enhancement

Off Spec:Elemental

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=N%C3%A9erd

Tidigare raid erfarenheter:allt upp till icc utan ulduar slutade spela en stund när ulduar va nytt!

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):invictuz

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Blev kickad för jag declina 2 raids på 1 vecka för IRL jobb

3.Varför ansöker du till Grotesque:Ni verkar vara en bra guild oms raidar precis där jag vill och bra raid tider!

4. Känner du någon i Grotesque:Nej inte atm

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nepp

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Nepp

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Yes!

8. Ansöker du som raider eller casual till Grotesque:Raider!

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder:18

Nationalitet:svensk

Vad har du att erbjuda oss i Grotesque: En enhancement shaman ;D som int eger upp i första taget!

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids:jobba deltid och hoppar in ibland på olika ställen men annars är jag ledig Smile

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder:svårt att göra de pga procs och sånt Smile

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Yes! gillar inte att pausa mitt upp i en raid

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat:läser upp tacts om jag inte kan dem, alltid egna flasks och ibland tar jag med ett par fishfeast och ger till någon som kan sätta ut dem!

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:yeaaash

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har:yeah, DBM, Recount (haha),

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: datorn 7/10 får dock en ny datorn snart så den är 10/10 inet 10/10

Néerd
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2

Till överst på sidan Gå ner

Néerd enhancement shaman [Accepted] Empty Sv: Néerd enhancement shaman [Accepted]

Inlägg  Destiny a.k.a Legendary i mån jun 07, 2010 10:43 am

Tjenare Néerd! Om du loggar ut i ditt PvE-gear så blir det lättare för officerarna att göra en fullständig bedömning Smile

Mvh
Destiny
Destiny a.k.a Legendary
Destiny a.k.a Legendary
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 59

Néerd enhancement shaman [Accepted] Empty nu 'r jag i pve gear

Inlägg  Néerd i mån jun 07, 2010 12:24 pm

nu är jag i pve gear lal Very Happy

Néerd
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2

Néerd enhancement shaman [Accepted] Empty Sv: Néerd enhancement shaman [Accepted]

Inlägg  Shovit i tis jun 08, 2010 11:41 am

Tack för din app!

Vi återkommer med svar inom kort Smile

//Shovit
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477

Inlägg  Rollinn i tis jun 08, 2010 12:14 pm

messa en officer in game

exempel : Rollinn, Shovit, Suthla, Palmil
Rollinn
Rollinn
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Antal inlägg : 161

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet