Shîfthappens, restodruid. (Accepted)

Gå ner

Shîfthappens, restodruid. (Accepted) Empty Shîfthappens, restodruid. (Accepted)

Inlägg  Shifthappens i tis jun 08, 2010 10:22 pm

Din karaktärsnamn: Shîfthappens

Klass: Druid.

Level: 80.

Main Spec: Restoration.

Off Spec: Restoration.

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Sh%C3%AEfthappens

Tidigare raid erfarenheter: TBC: Magtheridon's Lair, Gruul's Lair, Zul'Aman, Karazhan. WOTLK: Naxxramas 10/25, Ulduar 10/25, OS 10/25, ToC 10/25, VoA 10/25, Onyxia 10/25, ICC 10 8/12, ICC 25 10/12.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): ->Bingohallen<- (Burning Steppes, horde), lämna pga hade ett uppehåll på 6 månader, joina dom igen sen när jag kom tillbaka, va med på några raids sen gjorde jag faction change och serverbyte till Outland och därmed lämnade jag dom igen. ->Induce<- lämna pga fick irlproblem vilket gjorde att jag inte kunde raida så mycket som jag ville. ->Oblivious<- en nystartad guild som hade det mesta, riktigt bra folk men visade sig snabbt att det inte va så aktivt i 25mana, vilket slutade med en guilddisband.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Guilddisband. kanske skulle ha skrivit det jag skrev på den tidigare punkten här men hoppas det går likabra såhär.

3.Varför ansöker du till Grotesque: Söker en helsvensk eller nordisk guild där man förstår varandra mycket lättare. Därav att jag söker till er då :).

4. Känner du någon i Grotesque: Nej.

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Ja. Men skulle det va så att dom accepterar mig på den andra jag gjort så går jag inte till dom om jag blir accepterad här. Och jag lämnar givetvis inte er om jag nu kommer in och den andra guilden accepterar min apply.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Ja det är endast jag.

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Japp, och dom är accepterade.

8. Ansöker du som raider eller casual till Grotesque: Ansöker som raider, vill börja på att köra seriöst igen då jag bara har puggat en hel del sen jag kom till Outland.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 23.

Nationalitet: Sverige, Helsingborg.

Vad har du att erbjuda oss i Grotesque: En social och aktiv spelare som i stortsett gör det han ska och kan sin klass väldigt bra.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Kan raida närsom, dock kan det dyka upp saker men det är sånt man säger ifrån en tid innan raiddagen och så. Men annars så sitter jag mycket vid datorn och tillbringar en del tid vid wow, så alla raiddagar är i stortsett chill :).

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Lirar ju oftast som raidhealer då, som baserar på rejuvenation/regrowth/lifebloom, har oftast Swiftmend på cd med ;P haha. Kör med 2 speccs i resto atm, jag varierar mellan dom vid olika bossfighter. Tunga bossfighter där raiden tar mycket stryk så blir det ju rejuvenationspam hela vägen, stackar upp lifebloom på tanksen som vanligt hela tiden. Slänger iväg nån regrowth och så lite då och då, funkar väldigt bra och jag ligger oftast bra till i healing.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Tar aldrig pauser, bara när det är paus i själva raidet som RL bestämmer.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Går aldrig till en raid utan sånt, så det är en självklarhet :).

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Ja, spelar många klasser själv och kan en del om andra klasser, läser forums mycket och sånt, vilket är ett av mina fritidsintressen ;P.

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har: Boh det är en massa -.-. Ventrilo självklart installerat. Addons så som DBM, Omen, Clique, Grid och det är installerat, sen kör jag med ett pack som ger ett väldigt bra och riktigt snyggt UI, därav massa addons i det som jag då inte kan namnen på, men vill ni så gärna veta så är det bara ett klick så kollar jag upp det. Har iaf alla viktiga addons som man ska ha till raids, därav är jag ett litet addonsfreak som har kanske lite för mycket ;).

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: Datorn 7/10, internet 10/10.

Tack för mig och hoppas att få träffa er ingame. :)

Shifthappens
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 1

Till överst på sidan Gå ner

Shîfthappens, restodruid. (Accepted) Empty Sv: Shîfthappens, restodruid. (Accepted)

Inlägg  Rollinn i ons jun 09, 2010 7:25 am

Återkommer med svar inom kort

Rollinn
Rollinn
Rollinn
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Antal inlägg : 161

Shîfthappens, restodruid. (Accepted) Empty Sv: Shîfthappens, restodruid. (Accepted)

Inlägg  Shovit i ons jun 09, 2010 4:29 pm

Välkommen till GrotesQue.

Whispa Shovit, Suthla, Rollinn eller Palmil för invite!
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet