Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Xrash Holy/disc priest [Accepted]

2 posters

Gå ner

Xrash Holy/disc priest [Accepted] Empty Xrash Holy/disc priest [Accepted]

Inlägg  xrash sön jun 20, 2010 10:11 am

Din karaktärsnamn: Xrash

Klass: Priest

Level: 80

Main Spec: Holy och kan även gå

Off Spec: disc på vissa bossar som Lk med flera

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Xrash Är oftast i PvP gear så fråga in game efter inspection, så det är inga problem att lösa det.

Tidigare raid erfarenheter: Dödade första bossen i Naxx i vanilja som hunter. Tankade allt i BT och även en del i Swap under Tbc. Nu har jag 11/12 i Icc 10 och har inte brytt mig om icc 25 ett dugg så har bara 7/11. Men det är därför jag söker hit Smile Jag kan alla taktiker för LK ofc.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Sanctum, CSI outland ( Guild med members från samma stad. )

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Blev besviken på Raid leader och hur han behandlade oss.

3.Varför ansöker du till Grotesque: Vill utöka min raid experince och få ner nya bossar, en känsla som är svår att beskriva Smile

4. Känner du någon i Grotesque: Nej, men det räknar jag göra efter en kort stund i guilden.

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej, Men är kvar i mitt gamla guild.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Nepp, bara jag.

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Ja, tydligt och klart

8. Ansöker du som raider eller casual till Grotesque: Raider.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 19

Nationalitet: Sverige

Vad har du att erbjuda oss i Grotesque: duktig healer som gör sitt jobb. Kommer alltid förbered och med massa av flask så kan sälja riktigt billigt om någon har glömt.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: I mitt gamla hade jag 100 % närvaro utan 1 vecka då jag var utomlands då det kommer bli ofta.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Det beror på Sitiuationen men dom jag använder är: Renew - Prayer of mending - Circel of healing - Desperat prayer - flash heal samt Greater heal . Kan ha missat någon :p

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Det kan jag. Det är inga problem.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Har allt kan även bidra med Fish feast. Är 450/450 cooking .

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Har spelat och raidat med dom flesta klasserna så antar det.

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har: Deadly boss mods, AVR, Healbot, Grind och många som är lite mer "obetydliga".

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: 9,5




Tack för er tid. Jag hoppas vi ses snart och kan vara under samma guild, Om inte får ni alla lycka till Smile

Xrash lvl 80 Priest.

xrash
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 3
Join date : 10-06-20

Till överst på sidan Gå ner

Xrash Holy/disc priest [Accepted] Empty Sv: Xrash Holy/disc priest [Accepted]

Inlägg  Shovit sön jun 20, 2010 11:38 am

Tja!

Tack för din app... vi återkommer med svar ASAP.
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Xrash Holy/disc priest [Accepted] Empty Sv: Xrash Holy/disc priest [Accepted]

Inlägg  Shovit sön jun 20, 2010 1:33 pm

Välkommen!
Whispa Shovit, Rollinn, Palmil eller Suthla för en invite Smile

//Shovit
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Xrash Holy/disc priest [Accepted] Empty Sv: Xrash Holy/disc priest [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet