Elemental shaman (accepted)

Gå ner

Elemental shaman (accepted) Empty Elemental shaman (accepted)

Inlägg  Más i fre jul 16, 2010 6:58 pm

Hejsan mitt namn är Tomas Johannesson.

==========================================================

Din karaktärsnamn: Más

Klass: Shaman

Level: 80

Main Spec: Elemental (Skulle möjligen kunna vara Resto också, jag överväger fortfarande).

Off Spec: Elemental pvp.

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=M%C3%A1s

Tidigare raid erfarenheter:

Vanilla: Onyxia, AQ, MC, BWL

TBC: Allt utom Sunwell. (tog en pause från wow när den patchen kom ut.)

WotLK: Allt raid content upp till och med ICC, även många hard modes i Ulduar innan TOC och ICC kom ut. ICC10 har jag Kingslayer 10-manna och 10st bossar nere på heroic. I ICC25: 9 bossar nere + Gunship HC.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Jag är ganska ny på Outland men guilden jag börja raida med lite är Xeon. Innan jag höll på med egna raids.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Jag har inte lämnat den. Jag har tröttnat på att raida som hunter och har börjat lira på min andra char som är en shaman vill ha nya utmaningar.

3.Varför ansöker du till Grotesque: Ni verkar som en väldigt skön och trevlig guild som inte spelar allt för hardcore men ändå inte slappar; perfekt för mig.

4. Känner du någon i Grotesque: Ja det gör jag. Hört mycket goda ord från Thebubblegum, Riolu, Laqaz och Chewinggum.

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Min bror och min granne. ( ifall de behöver fixa något åt mig om jag inte är hemma. Sånt vi gör åt varandra)

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Japp

8. Ansöker du som raider eller casual till Grotesque: Jag ansöker till den här guilden för att bli en stadig raider, men jag förstår att jag lackar gear atm och kanske inte kan hoppa in och ha en säker raid-spot med en gång. Men eftersom att jag har många vänner i guildet hoppas jag att kunna komma in som mer ”social” under tiden jag gearar upp vid sidan av och sen kan arbeta mig in som trial-raider och förhoppningsvis bli en raider.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18 fyller 19.

Nationalitet: Svensk

Vad har du att erbjuda oss i Grotesque: En till i gänget, en dedikerad och mogen spelare att lita på, en till att snacka med.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Mitt mål är att kunna hållen 100% raid attendance. Jag förstår ju själv att jag omöjligen kommer att kunna vara med exakt varenda gång men meddelar i förvåg om så är fallet, och det kommer inte vara så ofta.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: 4,3,1,2222222,4,3 Very Happy Ha flame shock uppe ett måste och högst prio är lava burst och så använder man chain lighting och ligtning bolt medans man väntar på lava burst. Kan förklara mycket mer om shaman, om det behöves.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Det ska inte vara några problem.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Självklart.

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Mm kan VÄLDIGT mycket om hunters. Shaman kan jag helt okej. Kan även lite paladin, DK, rogue och mage

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har: ja har ventrilo. Mina addons som hjälper i raids är DBM, classtimer och Decursive.

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: datorn 10
Internet 8 (har mellan 15-25 ms i wow.)

Var vänlig att ställ mer frågor eller om jag svarade fel eller om ni vill ha något mer förklarat. Jag svarar gärna. Skriv här eller kontakta mig online på:

Más - shaman

Danrey - Hunter

Más
Más
tar sig tafatt fram
tar sig tafatt fram

Antal inlägg : 18

Till överst på sidan Gå ner

Elemental shaman (accepted) Empty Sv: Elemental shaman (accepted)

Inlägg  thebubblegum i fre jul 16, 2010 7:00 pm

Spelat med honom sen typ 4-5 år tillbaka, bra som fan, kommer alltid till raid med.

thebubblegum
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 12

Inlägg  Laqaz i fre jul 16, 2010 8:42 pm

Ptja vad ska man säga bra spelare mycket social och duktig raider. får reckommendera han helt klart cat

Laqaz
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 12

Inlägg  Toadíe i fre jul 16, 2010 9:32 pm

säger som dom andra. bra nisse han vet vad han håller på med!

Toadíe
nu händer det grejer
nu händer det grejer

Antal inlägg : 305

Inlägg  Más i fre jul 16, 2010 9:48 pm

Tack så mycket.

har precis fixat max i min första prof håller på med min andra nu.
Más
Más
tar sig tafatt fram
tar sig tafatt fram

Antal inlägg : 18

Inlägg  tezzlan i lör jul 17, 2010 12:05 am

Måste säga att det ser bra ut! Som du själv sa är det gearet som lackar lite men det är inte så svårt att fixa. Du har min röst måste jag säga Very Happy
tezzlan
tezzlan
tar sig tafatt fram
tar sig tafatt fram

Antal inlägg : 21

Inlägg  Shovit i lör jul 17, 2010 9:48 am

Tack för din apply Más. Återkommer med svar inom de närmaste dagarna.

//Shovit
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet