Jaratov MS prot OS holy paladin [Accepted]

Gå ner

Jaratov MS prot OS holy paladin [Accepted] Empty Jaratov MS prot OS holy paladin [Accepted]

Inlägg  Jaratov i fre sep 10, 2010 8:18 am

Din karaktärsnamn:

Klass:Paladin

Level:80

Main Spec:Protection

Off Spec:Holy

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Jaratov

Tidigare raid erfarenheter:10/12 ICC 10 man normal 8/12 ICC 25 normal sen givetvis ja..en del annat Men det är iaf det färskaste.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):Miggade nyligen från Eonar. Där tillhörde jag senast en ganska hardcore raidingguild vid namn Ethereals. Har tidigare varit GM för en mindre social guild.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:Ville testa ett nytt realm och se mig omkring efter nya guildkompisar. Känslan av det gamla Ethereals hade försvunnit och vad som en gång var en riktigt hederlig och bra guild har nu blivit en skugga av sitt forna jag.

3.Varför ansöker du till Grotesque:Efter kort tid på servern ville jag söka mig till någon svensk guild som inte är alltför hardcore när det gäller raiding. Och tror att ni passar in väl:)

4. Känner du någon i Grotesque:Nix..inte vad jag vet.

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss:Nej, tillhör just nu en annan svensk guild på servern. Men känner att den är nog lite för liten för mig.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Givetvis är jag den enda som har tillgång=)

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Det låter helt fair and square:) har som sagt erfarenhet av raiding tidigare så är helt införstådd:)

8. Ansöker du som raider eller casual till Grotesque: Raider antar jag. Med reservation för att jag arbetar helger varannan helg så söndagens tidigare start passar inte mig.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder:25

Nationalitet:Svensk

Vad har du att erbjuda oss i Grotesque:En skånings glada humör och seriositet när det är dags att vara koncentrerad. Prestigelös men en vinnarskalle.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Kan iaf närvara vid minst 2/3 av raidtillfällena. Som sagt på grund av mitt jobb ligger söndagens raid illa till varannan vecka.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder:Det är väldigt situationsbaserat som en prot paladin. För trash är det simpelt, consecration, judgement, hammer of the righteous. Givetsvis håller jag uppe holy shield. Som sagt dock, så är det väldigt situationsbaserat, i ICC tex kan man ju också slänga in holy wrath.

Singel target är dock lite lättare, hand of reckoning, judgement, avengers shield, shield of righteousness and so on. Som sagt har man omen är det ganska lätt att se om ens rotation funkar eller inte..

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser:Yes box.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat:alltid flasks för båds ms och os så klart. Och givetvis, att ge sig in i en fight utan att ha läst på pajar bara för en själv och framförallt andra.

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:Grundläggande kunskaper javisst, djupgående är tveksamt. Men rent intresse har man ju och har provat nästan alla klasser.

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har:Omen,ventrilo,dbm,atlasloot,healbot, pallypower, recount

15. Gradera din dator samt internet från 1-10:9

Jaratov
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 4

Till överst på sidan Gå ner

Jaratov MS prot OS holy paladin [Accepted] Empty Sv: Jaratov MS prot OS holy paladin [Accepted]

Inlägg  Suthla i fre sep 10, 2010 8:50 am

Tjenare Jaratov!

Vi kommer att kika igenom din app, och komma med frågor eller presentera dig ett svar snarast möjligast!

Mvh
Suthla
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264

http://hots.swedishforum.se

Jaratov MS prot OS holy paladin [Accepted] Empty Sv: Jaratov MS prot OS holy paladin [Accepted]

Inlägg  Jaratov i fre sep 10, 2010 3:02 pm

Ville bara tillägga att mina Icc kills var innan den sjukt givmilda buffen på 30%Smile och javisst, jag har tålamod:)

Jaratov
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Inlägg  Noyme i sön sep 12, 2010 11:33 pm

vouch
Riktigt bra apply
Men din specc liknar inget jag sett tidigare och ser lite konstig ut, Kan du förklara den för mig Smile

Senast ändrad av Noyme den sön sep 12, 2010 11:37 pm, ändrad totalt 1 gång
Noyme
Noyme
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 11

Inlägg  Más i sön sep 12, 2010 11:34 pm

Riktigt fin app Vouch!
Más
Más
tar sig tafatt fram
tar sig tafatt fram

Antal inlägg : 18

Inlägg  Jaratov i mån sep 13, 2010 10:16 am

Tackar för stödet:)

Haha...underbart att höra att speccet ser konstigt ut men funkar utmärkt för mig=) Specificera gärna vilka talents som du menar i synnerhet, så svarar jag mer än gärna på det. För övrigt så lär vi alla snart behöva respecca ändå, nu när PTR realmsen kör senaste patchen:)

Jaratov
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Inlägg  Shovit i mån sep 13, 2010 6:53 pm

Tja Jara!
Välkommen ombord.

Whispa Shovit, Suthla, Riolu eller Sonac för en invite
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet