Prozit 80 Rogue (Combat/Muti) [Accepted]

Gå ner

Prozit 80 Rogue (Combat/Muti) [Accepted] Empty Prozit 80 Rogue (Combat/Muti) [Accepted]

Inlägg  Encaged i ons sep 29, 2010 10:03 pm

Din karaktärsnamn: Prozit

Klass: Rogue

Level: 80

Main Spec: Combat (atm)

Off Spec: Muti-pvp (atm). Har vapen för Muti-pve, kan gemma om så kan jag köra det.

Armoury Link: Eftersom jag nyligen miggade från Frostmane, så kan jag inte lämna en fungerande Armory-länk, då Armory inte har uppdaterat. Jag kan antingen ändra denna applicationen när jag kan ge en länk, eller också kan ni kontakta mig in-game. Det är upp till er. (Kan kortfattat säga att jag har 2 items under I-lvl 264 om jag räkna rätt sist.)

Tidigare raid erfarenheter: 11/12 ICC (10/25), ToC (clear), Ulduar (Clear på annan char), Naxx/OS (Clear) Halion (Clear)

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Frostmane-guild som inte längre existerar.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Guilddisband efter whipefest på Lich King.

3.Varför ansöker du till Grotesque: Mötte några av er i VoA10 idag, såg ut att vara rätt seriösa och jag är sugen på att återgå till raiding igen, i ny miljö.

4. Känner du någon i Grotesque: Kan jag inte våga påstå.

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej.

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Endast jag.

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Jaodå.

8. Ansöker du som raider eller casual till Grotesque: Raider.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 19

Nationalitet: Svensk (uppenbarligen. Razz)

Vad har du att erbjuda oss i Grotesque: Godis och varm choklad. Alternativt lite dps och för mycket kunskap om det hellre önskas.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: För tillfället, 100%, om jag får jobb som är kvällsjobb kanske detta ändras, men det är högst tveksamt.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: Som combat så är det inte särskilt avancerat. Smäll upp SnD, klubba Sinister Strikes till maxcombo, smäll eviscerate. Låt aldrig SnD ticka ur och använd KSpree och Adr Rush när de inte är på CD (dock inte samtidigt). Kombinera Blade Flurry med någon av dem. (Orkar inte gå in på Muti atm, då jag är och troligtvis stannar Combat.)

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Alltid.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Alltid.

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Har lirat 11/12 som Shadowpräst, 7/12 som Mage och 7/12 som warrior, så kan bidra med diverse olika kunskaper.

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har: Har ventrilo, är för stunden helt addonsfri, men kan ladda ner t.ex DBM/Omen/Recount etc ifall det är krav på det från guilden. Har senaste 1½ året raidat på samtliga chars utan DBM och Omen, och klarat det utmärkt, men regler är regler. Smile

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: Dator, 7/10. Kan frapsa alla fighter i 10man, de flesta fighter i 25Man.(Säger kanske inte så mycket till den som inte prövat fraps, men, Quadcore, 4gb RAM, Radeon HD4350 (tror jag, sämsta delen i datorn iaf) Internet: 8/10. Stabil Telia-lina med problem 1gång/året, 8mbit så ligger på en 60-80ms över tiden.

Tack för er tid. Smile

(För er som inte förstår ironin bakom bumpen, så gör jag (Encaged) en "ny" apply med min Paladin för att återgå till Trial-Raider, förhoppningsvis sedan Raider-status i guilden.) Detta är alltså bara rent officiellt då de flesta officerare i guilden känner till vem jag är. Smile

BÄST ÄR JAG! Fyi.

Senast ändrad av Prozit den tis aug 16, 2011 10:06 pm, ändrad totalt 1 gång
Encaged
Encaged
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Antal inlägg : 198

Till överst på sidan Gå ner

Prozit 80 Rogue (Combat/Muti) [Accepted] Empty Sv: Prozit 80 Rogue (Combat/Muti) [Accepted]

Inlägg  Shovit i tor sep 30, 2010 7:59 am

Tack för din App Smile

Vi återkommer med svar ASAP!

//Shovit of Orgrimmar
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477

Prozit 80 Rogue (Combat/Muti) [Accepted] Empty Sv: Prozit 80 Rogue (Combat/Muti) [Accepted]

Inlägg  Shovit i tor sep 30, 2010 12:27 pm

Lämna din armory länk när den är uppe Smile

Shovit...
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Inlägg  Encaged i tor sep 30, 2010 1:15 pm

Encaged
Encaged
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Inlägg  Shovit i sön okt 03, 2010 8:54 am

Välkommen till oss!

Whispa mig, Suthla, Riolu eller Sonac för en invite
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Inlägg  Encaged i tis aug 16, 2011 10:07 pm

BumpLoLTroll
Encaged
Encaged
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Inlägg  Bexxie i tis aug 16, 2011 10:10 pm

Hej!
Tack för din apply! Ser väl okej ut... Jag ska prata med de andra officerarna så återkommer vi med svar ASAP!

//Bexx

[18:44:48][G][85]:Blaizy: elaka gnome
Suthla skrev:Lets bög?
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086

Inlägg  Suthla i tis aug 16, 2011 10:16 pm

tveksamt Sleep

Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264

http://hots.swedishforum.se

Inlägg  Bexxie i tis aug 16, 2011 10:18 pm

OMG! Gratz till 1000 inlägg! I love you

[18:44:48][G][85]:Blaizy: elaka gnome
Suthla skrev:Lets bög?
Bexxie
Bexxie
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1086

Inlägg  Fangtastíc i ons aug 17, 2011 8:10 am

Haha är detta gamla apps eller? 0_o level 80? Very Happy

Fangtastíc
börjar fatta grejen
börjar fatta grejen

Antal inlägg : 47

Inlägg  Encaged i ons aug 17, 2011 8:41 am

Det är appen jag gav i September förra året när jag joinade Hjältar med min Rogue som main Razz
Encaged
Encaged
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Inlägg  Rollinn i ons aug 17, 2011 10:33 am

Encaged skrev:Det är appen jag gav i September förra året när jag joinade Hjältar med min Rogue som main Razz

och vi ångrar det varje dag
Rollinn
Rollinn
är riktigt sexig!
är riktigt sexig!

Antal inlägg : 161

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet