Hjältar som Tältar
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Eówýn - Elemental Shaman [Accepted]

2 posters

Gå ner

Eówýn - Elemental Shaman [Accepted] Empty Eówýn - Elemental Shaman [Accepted]

Inlägg  Gäst sön okt 03, 2010 9:29 am

Din karaktärsnamn: Eówýn

Klass: Shaman

Level: 80

Main Spec: Elemental

Off Spec: Restoration

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=E%C3%B3w%C3%BDn

Tidigare raid erfarenheter: Gjort majoriteten av alla vanilla raids och TBC, i WOTLK har det mer eller mindre bara varit OS 10/25, Ulduar, Naxx för weekly och några bossar till samt ICC10/25. Har även gjort ett försök i RS 10 dock klarade vi inte av Halion.
För att förtydliga mig så ägde jag ett annat konto tidigare som jag körde på sen pre-TBC där jag hade gått alla vanilla raids förutom hela Naxx, dock sålde jag det till en IRL polare, därav finns det inte achievements för dom på shamanen.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s):
Lions of Arathor, Peanuts.
2. Varför lämnade du ditt föredetta guild:
Jag lämnade inte utan blev kickad från Peanuts då jag tydligen inte fick pugga för guild mastern medans en officer sa att det var okej för mig.

3.Varför ansöker du till Grotesque:
För att jag söker en guild med progress i ICC.
4. Känner du någon i Grotesque:
Nej det gör jag inte.
5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss:
Jag ansökte till Xeon, men där blev jag nekad som det verkar i nuläget därav söker jag hit.
6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det?
Jag är en ensam ägare på detta konto, ja.
7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem:
Inte riktigt än, men det skall göras direkt efter detta är färdigskrivet.
8. Ansöker du som raider eller casual till Grotesque:
Jag ansöker som raider.
-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 18år

Nationalitet: Svensk

Vad har du att erbjuda oss i Grotesque:
Bra, trevlig snubbe som har koll på det han gör.
-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Kommer kunna vara närvarande vid varenda raid såvida det inte dyker upp något IRL som jag inte räknat med.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder:
Som elemental så är det en relativt simpel rotation. Släng upp totems, i mitt fall brukar det bli tremor, wrath, mana spring samt wrath of air. När dessa är uppe så lägger jag en flame shock, lava burst sedan castar lightning bolt tills lava burst är redo igen samt lägger upp flame shock på nytt, observera att detta är för single target. På flera targets, eller om det är mer än 3 så är det ingen större skillnad utan att jag lägger upp magma totem bland mobsen, kör firenova samt chain lightning.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Ja, det skall inte vara något som helst problem.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Taktiker osv har jag redan koll på, flasks kan jag garantera att jag har med, dock ska jag även försöka få med buffmat själv.

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter:
Ja det har jag.

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har:
Ventilo finns samt en fungerande mick.
Mina addons är: DBM, X-pearl, Recount som används till raiding, sedan har jag även ett par random addons.

15. Gradera din dator samt internet från 1-10:
Skulle gradera den som en 8:a.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Eówýn - Elemental Shaman [Accepted] Empty Sv: Eówýn - Elemental Shaman [Accepted]

Inlägg  Suthla sön okt 03, 2010 6:28 pm

Tjenare Eówýn!

vi kommer att kika igenom din ansökan, och ge dig ett svar snarast möjligast

Mvh
Suthla
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264
Join date : 10-03-24

https://hots.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Eówýn - Elemental Shaman [Accepted] Empty Sv: Eówýn - Elemental Shaman [Accepted]

Inlägg  Shovit ons okt 06, 2010 11:26 am

Välkommen till Hjältar som Tältar.
Registrera dig på Raid Signups asap och var med på våra raider.

Whsipa Shovit, Sonac, Riolu eller Suthla för en invite

//Shov
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477
Join date : 10-03-25

Till överst på sidan Gå ner

Eówýn - Elemental Shaman [Accepted] Empty Sv: Eówýn - Elemental Shaman [Accepted]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet