Qwissanii prot/ret/holiadin. [Accepted]

Gå ner

Qwissanii prot/ret/holiadin. [Accepted] Empty Qwissanii prot/ret/holiadin. [Accepted]

Inlägg  Qwissanii i tis okt 12, 2010 9:36 pm

Din karaktärsnamn: Qwissanii

Klass: Paladin

Level: 80

Main Spec: What ever you want it to be Wink (dock holy gearet behöver lite improvements, samt har inte så mycker erfarenhet med det men är en "quick learner")

Off Spec: See above

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Agamaggan&cn=Qwissanii

Tidigare raid erfarenheter: ja, jag har erfarenheter i alla instancer i hela wow:) från ZG-ICC 25:) (Vet inte om ni vill att jag ska gå in i minsta detalj, men om jag ska det så skriv det så gör jag det;D)

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): en massa, är en x agamaggan och en xx lightning's blade spelare:). På agamaggan och jag enbart varit med i Anxiety. På LB började jag som ally och var med i några av de bästa guilderna på ally sidan, Cold dominance etc, sedan blev jag horde och var med i IMBA ett tag men lämnade för jag gillade inte att ha massa galna greker skrikande i öronen under raid. efter de joinade jag en guild som heter Link Achieve som var en 10manna casual guild men downade allt upp till lk (innan buffen allt detta var nämligen i Februari då jag tog en wow pause fram till maj och då blev jag horde på agamaggan)

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: ja, jag har inte lämnat än. Men jag är sugen på att vara ally igen samt Wasabiie flyttar hit och vart min mästare går går jag<3

3.Varför ansöker du till HoT: See above Very Happy

4. Känner du någon i HoT: räknas Wasabiie?

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: nej:O I go where my master says:D

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? ofc!!! skulle aldrig låna ut mitt acc till något:) Är för stolt över mina gubbar:D

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Ja det gjorde jag och dom lätt sjysta:)

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Jag ansöker som raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 19år 20 i februari

Nationalitet: Svensk:D

Vad har du att erbjuda oss i HoT: humor, mad tanking skillz, och lite annat smått och gott:D kommer alltid till raiden med fisk fest och nån extra falsk till slackersarna:D

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: ja, om jag inte har nått jätte projekt i skolan så ca 100% av gångerna:)

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: jag använder den basiska 696 rotationen som tankadin som reti gör jag FCFS (men eftersom det är ny patch om ca 30min så är dessa rotationer helt useless)

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: oh ja! tom vatten flaska vid datorn;) samt hink+papper för andra eventualiteter.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: ofc! samt kanske nån extra om det behövs till andra:)

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Ja det har jag, jag kan raid leda och kan taktiker i stort sätt för alla aspekter av en fight:)

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har: Jag har ventrilo instalerat ja samt jag använder raid addons
1.DMB
2.Big wigs (man kan aldrig var för säker så jag har båda)
3.nått bloodqueen addon som /w folk som ska bli bitna etc
4.X-perl (unitframes)
5.omen
de är nog de raid addonsen jag har:)

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: 11½

Det var allt från mig, för fler eventuella frågor så finns jag ingame ganska ofta:) Hoppas man får joina er! Ha en trevlig kväll:)

Qwissanii
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 2

Till överst på sidan Gå ner

Qwissanii prot/ret/holiadin. [Accepted] Empty Sv: Qwissanii prot/ret/holiadin. [Accepted]

Inlägg  Toadíe i tis okt 12, 2010 10:03 pm

Tjenare Qwissanii
Sub-officer Riolu här. Vi kollar igenom din app asap.

Toadíe
nu händer det grejer
nu händer det grejer

Antal inlägg : 305

Qwissanii prot/ret/holiadin. [Accepted] Empty Sv: Qwissanii prot/ret/holiadin. [Accepted]

Inlägg  Suthla i ons okt 13, 2010 10:24 pm

Tjenare Qaida

Välkommen till guildet!
Kontakta mig, Shovit,Riolu eller Sonac ingame för en invite
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264

http://hots.swedishforum.se

Inlägg  wasabiie i sön okt 31, 2010 9:06 pm

han kommer den 3:e Very Happy
wasabiie
wasabiie
HoTs prospect
HoTs prospect

Antal inlägg : 78

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet