Macmejon Elemental Shaman [Accepted]

Gå ner

Macmejon Elemental Shaman [Accepted] Empty Macmejon Elemental Shaman [Accepted]

Inlägg  Macmejon i ons okt 13, 2010 11:55 pm

==========================================================

Din karaktärsnamn: Macmejon

Klass: Shaman

Level: 80

Main Spec: Elemental

Off Spec: Ingen för tillfället

Armoury Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Macmejon

Tidigare raid erfarenheter: Onyxia 25 manna, Voa 10/25. ICC 10 manna normal boss 1-4 och 7. Varav Gunship i heroic.

--------------------------------------------------------

1. Tidigare guild(s): Har bara varit med i en. Kommer dock inte ihåg vad den hette.

2. Varför lämnade du ditt föredetta guild: Den startade som en raidingguild men så blev det inte.

3. Varför ansöker du till HoT: Gillar raidandet. Gillar nya utmaningar och ICC har lockat länge. Har sökt efter en bra svensk guild som man kan utvecklas med (samt förhoppningsvis hjälpa till att utveckla) ett bra tag nu och förhoppningsvis så är detta sökandet strax över. Sen såg jag även att det fanns lite andra elemental shamaner i guilden, vilket är bra då jag gärna tar emot tips från andra för att bli bättre själv.

4. Känner du någon i HoT: Nej

5. Ansöker du till ett annat guild samtidigt som du ansöker hos oss: Nej

6. Har endast du tillgång till ditt konto, eller är det fler som har tillgång till det? Det är bara jag som har tillgång till det.

7. Har du läst guild reglerna, samt raiding regler och är HELT införstådd i dem: Jajemän

8. Ansöker du som raider eller casual till HoT: Raider

-------------------------------------------------------------------------------------

Ålder: 32

Nationalitet: Svensk

Vad har du att erbjuda oss i HoT: Som jag skrev lite längre upp så har jag alltid ett intresse av att utecklas och bli bättre. Är inte i närheten av den erfarenhet som flera av ni andra besitter. Men jag är beredd på att lägga den tid och kraft som behövs för att kunna få den.

-------------------------------------------------------------------------------------

Raid lag frågor - Skall endast svaras av dig som söker en Raider plats.

9. Hur ofta kommer du att kunna närvara vid våra raids: Dom enda dagar som jag i förväg vet att jag inte kan är onsdagar och torsdagar jämna veckor. Alla andra dagar har jag som mål att kunna närvara vid.

10. Kan du berätta lite om rotationen du använder: I korta drag; Alltid ha flame shock aktiv. Prioriterar Lava burst och sedan chain lightning och lightning bolt när bursten är på cooldown.

11. Kan du närvara till raids från start till slut, utan att behöva ta längre pauser: Inga problem. Kan göra ett hål i stolen och sätta en potta under om det skulle vara så.

12. Till varje raid; kommer du ha läst upp på taktiker, samt ha med dig egna flasks/pots och ev. buffmat: Självklart. Uppskattar dock om det finns någon i guilden som kan ge en snabb genomgång innan man ska köra en boss man aldrig gjort tidigare.

13. Har du en grundläggande kunskaper i andra klasser än dina egna, som kan vara till nytta när man ska lära sig nya bossfighter: Har ganska bra koll på Rogue, dk, druid, mage och warlock. Dom andra får man se till att lära sig med tiden.

14. Har du Ventrilo och de grundläggande raid addons installerade - Ange samtliga raid addons du har: Har inte ventrilo nu, men det är lätt fixat.
Addons jag har är; Deadly boss mod och omen3. Tar gärna emot tips på fler.

15. Gradera din dator samt internet från 1-10: 9,5

Macmejon
är inte riktigt säker
är inte riktigt säker

Antal inlägg : 8

Till överst på sidan Gå ner

Macmejon Elemental Shaman [Accepted] Empty Sv: Macmejon Elemental Shaman [Accepted]

Inlägg  Suthla i tor okt 14, 2010 8:17 am

Tjena Macmejon!

Vi ska kika igenom din app och återkommer med ett svar snarast möjligast
Suthla
Suthla
Officer & Admin
Officer & Admin

Antal inlägg : 1264

http://hots.swedishforum.se

Macmejon Elemental Shaman [Accepted] Empty Sv: Macmejon Elemental Shaman [Accepted]

Inlägg  Shovit i fre okt 15, 2010 8:15 pm

Tja och välkommen!

Whispa Shovit, Suthla, Sonac eller Riolu för en invite
Shovit
Shovit
skriver jäkligt mycket
skriver jäkligt mycket

Antal inlägg : 477

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet